7 days till Venice!

Vanaf volgende week maandag ben ik officieel in Venetië <3! Dit zal mijn allereerste keer worden in Venetië en ik ben extreem benieuwd hoe het eruit zal zien! Hopelijk heb ik genoeg energie over om die dag te overleven, want ik heb een lange reis te gaan en zal waarschijnlijk weinig slapen in de bus.

Hoe het dus zal zijn weet ik niet. Ik weet alleen dat er gondels zijn en allemaal architectuur enz.. Maar ik ben nog een beetje wezen kijken naar de weersverwachting voor volgende week maandag. Dus dat kan ik wel een beetje proberen in te schatten. Tot nu toe klinkt deze weersverwachting wel positief ^^!

Natuurlijk is het weer zeer veranderlijk en is het nog maar de vraag of ik met dit weer in Venetië zit. Ik hoop dat het weercijfer op een 9 blijft staan (of hoger haha), want als ik deze weersverwachting zo zie ben ik er tevreden over <3!

Pff, hopen dat het weer zo zal blijven <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. super leeuk <33, lijkt me een leuke stad!!


    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel plezier ik ben er vorig jaar nog geweest maar toen was het echt te warm om er te lopen! Hebben de hele dag alleen maar in steegjes gelopen waar schaduw was.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat gaaf zeg! Ik wil daar ook al een tijdje heel graag heen! Lijkt me zo mooi (: Heel veel plezier in ieder geval, en ik hoop ook voor je dat het weer meezit (:
    Liefs Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeeh, ik ben ook een keer in Venetie geweest, ik vond het er super leuk en mooi. Je moet er alleen niet iets te drinken willen kopen, een kopje koffie kost namelijk al gauw 10 euro. 'xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, Venetië lijkt me echt een mooie stad! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heerlijk !! heel veel plezier cutiepie. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love Venice!!!! Great blog..take a look if u want, hope we'll follow each other =)

    Xx Elisa

    http://degenerationmode.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. aah het is zooooo mooi daar!!! *jaloers*

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts