18th birthday celebration!


Gisteren was het niet alleen Nationale Bevrijdingsdag en de koudste 5 mei in 21 jaar, maar ook nog eens de dag waarop ik mijn verjaardag met mijn vrienden ging vieren ^^! Tja, ik hoopte op een 5 mei met een heerlijk zonnetje, maar helaas. Toch was het een super feest <3! En gelukkig hadden we geen last van de regen ^^!
Mijn feestje begon rond 5 uur s'middags en mijn pa had het huis versierd met allemaal speciale lampen. Op deze foto zie je de blauwe, maar we hadden ook nog een rode, een blacklight en nog wel een paar. Voor de rest heb ik de ballonnen van mijn zusje bewaard en waren die er nu ook bijgezet ^^!
Natuurlijk was ook de "belangrijke'" drank aanwezig xD. Die avond zijn 12 van deze flessen en 20 biertjes ofzo in twee uur opgegaan! Toen ik dat hoorde snapte ik er effe niks meer van, ik wist niet dat we zulke alcoholisten in onze groep hadden o.O!  Natuurlijk was er ook gewoon cola en dat soort drank aanwezig, want niet iedereen drinkt in onze groep =P. Angelique daarentegen juist wel en veelste veel! Uiteindelijk was ze dronken en heeft ze die avond in mijn vaders auto gekotst.. Idd me pa was zeker niet blij!

Daarna hadden we nog een Cinnamon Challenge gedaan, die zeker een succes was! Haha overal uitgespuugd kaneel op de weg xD. Dat filmpje zal ik nog wel eens posten, want die moet ik alleen nog uploaden ^^! Die Cinnamon Challenge kende ik toevallig via via van iemand op blogger, dus heel cool om via andere bloggers op ideetjes te komen! Ik heb wel al een filmpje van toen Ruud ineens besloot te zingen en de rest vrolijk meedeed haha + je ziet een blacklight effect op alle witte shirts ^^! :


Dit zijn Jeanette, Cynthia en Ruth.
Jacky en Dennis ^^!
Een paar van mijn presents =].
Onze hele groep (op Nina, Justin, Kimberley en Nick na dan xD).

Ergens op het einde van het feest hebben we er een knallend einde van gemaakt door alle ballonnen kapot te stampen. Het paste niet meer in mijn kamer xD. Dus veel gekke dingen gedaan en weer een onvergetelijke verjaardag gehad. Ook al was ik dan allang jarig geweest xD.

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. wat leeeuk, ziet er heel gezellig uit. gefeliciteerd nog ^^ xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woow haha!
    Zelfs bij mij was er niet zo veel drank doorheen gegaan, terwijl ik dacht dat mijn groep allemaal zuiperts waren :P
    En natuurlijk nog gefeliciteerd ^^

    xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij was het echt gezellig! Haha :D
    Heel leuk!

    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd nog !! (:

    wat moest dat gezellig zijn hahaha


    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er super gezellig uit! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zag er gezellig uit!

    kom een keertje langst op mijn blog, en als je elkaar wil volgen laat maar weten ^^


    XX Tali
    http://hersecondskintali.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor je lieve reactie's!
    Het zag er zo te zien erg gezellig uit!
    Nog gefeliciteerd!

    Milou et Milou

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts