Van Der Valk Hotel!

Diezelfde dag (op mijn verjaardag) had mijn vader het idee om naar een Van Der Valk hotel (ergens in Utrecht) te gaan. Dus daar zijn we die avond toen heen gereden ^^! Van binnen was het mooi om te zien =]!
Onderweg zagen we trouwens nog deze tulpen ^^! Er waren heel veel van die velden met allerlei kleuren <3!

Maar hier zijn nog wat foto's van het restaurant en het hotel :
Vage drankjes, waarvan ik geen idee heb wat er allemaal inzat xD!
Super Ceasar Salad <3! Deze salade bestond uit cherry tomaatjes, ui, kaas, warme kip, sla en nog wat van die vage saus haha ^^!
Kip schnitzels =]! Leek heel weinig maar ik bleek al gauw vol te zitten haha ^^!
Ik was daarna echt super moe! Dus ben daarna lekker gaan slapen =]!

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten