Tyler Ward!

Tyler Ward - Photo by Sean Hagwell
Vandaag ga ik bloggen over een artiest, die ik al een jaartje luister =]! Hij is bekend via YouTube (vooral door zijn cover nummers). En natuurlijk vind ik zijn muziek echt heel erg goed! Als ik zijn muziek luister komt het voor mij altijd over als een groep (hij werkt vaak samen met andere zangers en zangeressen) die gewoon doen wat ze het liefste doen : muziek maken! De muziek is verder ook prettig om naar te luisteren en is heerlijk om bijvoorbeeld onderweg naar weet ik veel waar in je auto te draaien ^^!
Tyler Ward in the Studio
Ik zet hier een paar neer (waarvan sommige ook in een wat andere muziekstijl)en ik hoop dat je het leuk zult vinden ^^! Toen ik voor het eerst een van hun nummers hoorde ben ik gelijk naar hun YouTube channel gegaan voor de rest, zo enthousiast ben ik ervan <3!

U Smile - Justin Bieber cover.
Als je een Justin Bieber fan bent dan ken je vast wel het nummer U Smile ^^! Een lekker rustig nummer, die leuk is om naar te luisteren =]!

A** Back Home - Gym Class Heroes ft. Neon Hitch (Acoustic Cover by Alex G & Tyler Ward).
Als je graag een very happy song wilt die lekker in je hoofd blijft zitten is deze perfect ^^!

Mine - Taylor Swift cover.
Klinkt lekker romantisch haha ^^!

Tyler Ward - Paper Heart.
Dit is een van zijn originele nummers ^^!

Eminem - No Love cover.
Deze is gedaan door de Tyler Ward Family (dus met een paar familieleden van Tyler Ward erbij =P). 

Wiz Khalifa - Black and Yellow cover (Rock versie). 
Ooit een rock versie van Black and Yellow (Wiz Khalifa) gehoord?? Deze moet je zeker even luisteren ^^! Dit nummer is trouwens gedaan door Tyler Ward and Crew. Dus Tyler Ward met nog wat zangers extra =P!

En als laatste een cover van Coldplay met het nummer Para-Para-Paradise <3!
Mocht je niet genoeg van zijn muziek krijgen, hij heeft 137 video's (tot nu toe) en hij wordt steeds beroemder waardoor hij nu ook tours in Europa doet! Sorry voor de hoeveelheid filmpjes, maar hij heeft er zoveel en het is ook maar net wat voor muzieksmaak je heb. Daardoor is het voor mij moeilijk kiezen haha ^^! Houd je meer van rock of akoestisch enz.. Verder heeft hij ook covers van Nicki Minaj, Lady Gaga, Adele, Katy Perry, Rihanna en noem het maar op ^^!

 Ooit wel eens van Tyler Ward gehoord =P?! Welk nummer vind je tot nu toe de leukste ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik luister ook al zeker één jaar maar denk al meerdere jaren naar zijn muziek, ik vind dat zijn covers vaak erg leuk zijn (:

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kende hem nog niet! Vind hem wel leuke covers maken. Ga me ook abonneren op zijn YouTube kanaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten