Review ; Collistar smalto unghie perfette con rafforzatore, perfect nails enamel witch strengthener, number 42 Melanzana Glitter!

Vandaag ga ik bloggen over een nagellak die ik eigenlijk al veel eerder had moeten posten op mijn blog! Om de een of andere reden ben ik hier nooit aan toegekomen, maar nu komt dan eindelijk mijn post over over de nagellak van Collistar <3!

Algemeen : 
Prijs : 13.90 euro.
Inhoud : 10 ml.
Te koop bij : Douglas en Ici Paris.
 Deze nagellak droogt vrij snel en het kwastje lakt redelijk prettig. Het bijzondere aan deze nagellak zijn eigenlijk de kleuren. Deze nagellak heeft namelijk bij een bepaald licht weer een andere kleur dan daarvoor. Soms toont deze bruin, dan weer paars, dan weer rood en soms zelfs zwart. Dus dat geeft een heel leuk effect ^^! En voor de rest zitten er glitters is, maar met het removen ervan heb je geen last van de glitters. Ook glimt deze heel mooi <3! Het enige nadeel dat ik kan bedenken is dat de kleuren niet echt zomers zijn. De kleuren die dit jaar in zijn, zijn o.a. pasteltinten en zoals je ziet is deze nagellak dit niet. Maar voor de mensen die van donkere nagellak houden is het zeker aan te raden en anders is het een mooi lakje voor de herfst en de winter <3!
Voor de rest kan ik zeggen dat ik het een mooi flesje vind ^^!

Wat vind je van de kleur ??

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten