Pencil Nails!


Omg, als je nail-art in de extreme vorm wilt doen, ben je volgens mij met deze nail-art al aardig opweg! Deze pencil nail-art is toch een van de kunstige maar ook extremere versie van de meeste nail-arts! Zelf zit ik te twijfelen of ik dit nou eng of cool vind.

Ikzelf heb ook lange nagels en soms zijn die aardig scherp.  Dus ik zou niet willen weten hoe deze nagel voelt als die per ongeluk langs mijn huid snijd! Aan de andere kant is dit erg origineel! Zelf zou ik het niet doen met mijn nagels, ik houd toch meer van de vorm zoals het nu is.

What do you think about it ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wow, het ziet er wel vet uit. Maar ook een beetje eng inderdaad, die puntige nagels.. Toch gaaf bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, wel stoer ! Maar ik zou dit niet zo gauw doen omdat ik hele zwakke nagels heb.. =(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha super gaaf is die! alleen zou wel bang zijn dat je blijft haken of dat het afbreekt :o xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er echt super gaaf uit! alleen zelf zou ik het niet doen met die scherpe punt ;d

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er wel echt leuk uit, maar inderdaad wel eng dat puntje .. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig! Alleen dat puntje zou ik nou niet zo leuk vinden..
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wel leuk bedacht maar inderdaad wel eng.. x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten