New in : Lipsticks!

Net als ik al bij vele bloggers had gelezen, heb ik ook deelgenomen aan de Kruidvat 1+1 gratis actie <3! Ik ben echt zo blij dat mijn zusje het had verteld, want letterlijk op alle make-up merken gold deze actie. Normaal was ik die dag 70 euro kwijt, maar ik heb alle spulletje nu voor 36 euro gehad <3! Dat is toch een groot verschil!

Onder andere kocht ik nagellak van het merk GOSH, maar vandaag post ik eerst over de lipsticks van het merk L'oreal Paris ^^!
Ik kocht voor mijzelf 06 APHRODITE SCARLET van de collectie Caresse (die collectie waarbij Chelsey van The Face, de beste foto had). Deze kleurt super <3!

Voor mijn zusje had ik 01 Fashion Pink gekocht (voor haar make-up post klik hier!)
Daarna kocht ik nog twee kleuren extra =P. Mijn eerste lipstick (rood) was bijna op dus, ik heb gelijk een nieuwe gekocht in die kleur.  Deze lipsticks zijn beide van de collectie Intense (ook van L'oreal Paris). En een groot voordeel, de lipsticks blijven erg goed zitten!
373 Light Brunettes : de kleur rood.
377 Blondes : de kleur rood/oranje.

Hier zie je een foto van mij met de kleur 373 :
Beide leuke kleurtjes lijkt mij ^^! 

Sinds kort ben ik dus niet alleen maar meer bezig met nagellak, mascara en parfum. Lipstick is zeker iets wat ik steeds leuker begin te vinden <3! En om de een of andere reden is die lipstick ook niet vies (ik kreeg het per ongeluk in mijn mond via mijn lippen xD). Haha ik heb de stick zelf dus niet in mijn mond gehad by the way xD!

Jullie nog leuke lipsticks gekocht bij de Kruidvat 1+1 gratis actie ??

Ps. alle foto's zijn dit keer gemaakt door mijn zusje =]!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. mooie kleurtjes! :) staat je goed

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurtjes inderdaad, de lipsticks moeten me een beetje denken aan die van dior. Alleen is dit dan net een goedkopere variant. Ga denk ik nog wel even een kijkje nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lipsticks, vooral die rode. Staat je erg goed!

    xoxo Sootjeelina <3

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten