My Garden After A Rainy Day!


Last tuesday was another rainy day in The Netherlands! When I came home, it was etxtremly cold (although, I think it's cold  almost everyday). So I decided to make some poffertjes (mini pancakes). Typical Dutch =P! But after the rain comes sunshine <3!

Afgelopen dinsdag was weer een regenachtige dag in Nederland! Toen ik thuis kwam was het extreem koud (alhoewel, ik vind het bijna elke dag koud). Ik had dus maar besloten om wat poffertje voor mezelf te maken. Typisch Nederlands dus =P! Maar na de regen komt zonneschijn <3!

I love the little raindrops haha ^^!


After making pictures in my garden my friend and I  (Fauzaya) went shopping in The Akkers.

And at the end of the day I just made a picture of the kitty of my sister haha ^^! :

I wanted to post this post sooner, but I didn't had the time so this is just a flashback post of my life.

Ik wilde deze post eerder posten, maar ik had nog geen tijd gevonden om deze post te posten, dus dit is een flashback post van mijn leven.

Finally I have a vacation (in The Netherlands we have a vacation called the mayvacation). And since today, my blog is one year old! I think time has past by very quickly. I really didn't expected that my first post was already a year ago, but I hope to keep on going with my blog for many years. It's fun to read old stories back for me. Because of my blog I also do a lot more stuff then I used to do. And well, it's fun to be busy with the fun things and because of blogging I also pay more attention on the great things <3!

Nu heb ik eindelijk meivakantie! En vanaf vandaag bestaat mijn blog een jaar <3! Het ging voor mijn gevoel heel snel! Ik had niet verwacht dat het vandaag al een jaar geleden was, maar ik hoop hier nog wel een tijdje door te gaan ^^! Het is heel leuk voor mij om sommige dingen terug te lezen. Door het bloggen heb ik ook vaker een reden iets te doen. Het is leuk om met de leuke dingen bezig te zijn en door dit bloggen let ik veel meer op de leuke dingen die er zijn <3!

But ofcourse I want to thank all the readers of my blog for reading, answering, looking or anything else you do on my blog <3! I always like to read your reactions and I'm happy that my blog also has a lot of visitors ^^! So Thank You Very Much <3! I'm really happy with it =D!

Maar ik wil sowieso alle lezers en lezerresen bedanken voor het lezen, reageren, kijken of wat dan ook op mijn blog <3! Ik vind het altijd heel leuk om jullie reacties te lezen en ben blij dat mijn blog toch redelijk vaak bezocht wordt ^^! Dus Thank You Very Much <3! Ik ben er heel blij mee =D!

Well excuse my English language skills haha. I'm not very good in the English language, but sometimes I just want to try to blog in that language. If I make mistakes, please tell me. I want to be better in the English language ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Hele mooie foto's en gefeliciteerd met je 1 jarige bestaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt mooie foto's, vooral die zwart witte en met die gekleurde droppels. Gefeliciteerd! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met je eerste jaar bloggen! Mooie foto's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's! Kwam hier even kijken via een andere blog, ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten