Koninginnenach!

Vandaag is het Koninginnedag en dat wordt in Nederland natuurlijk gevierd! Ik vierde het al op de 29ste met Koninginnenach. Ik ging met mijn oude vriendengroepje (van mijn mavo jaren) naar Rotterdam toe. Natuurlijk moest er volgens Dennis (een vriend van mij) weer ingedronken worden xD! Maar ja, ik dronk gewoon een cola en één flügeltje ^^! Voor mij hoeft al dat gedoe erbij niet zo.

Daarna gingen we eindelijk met een partymood via de metro naar Rotterdam. We kwamen dit keer uit bij Sorbonne. Een soort mix tussen een kroeg en een disco. Het was super druk en iedereen zat wel te dansen met hun oranje kleding. Wat dat betreft vormde ik weer een tegencultuur, want ik droeg een shirt met de Engelse vlag xD. Lekker slim! Ik heb geen kleding in de kleur oranje dat tergelijkertijd warm is. Soms zag ik buiten meiden lopen met kleding waarvan ik dacht : "Oh wat doe je jezelf aan, het is daar nog veelste koud voor!" Maar ja, iedereen ze eigen keus hé =]!

Toen ik een drankje wilde bestellen zaten Jacky en Dennis mij te vertellen dat ik eens een tequila moest proberen. Weer een nieuwe ervaring. Eerst kreeg ik zout op mijn hand en dat moest ik oplikken, vervolgens moest ik dat shotje in een keer achterovergooien in mijn mond en daarna een citroen eten. Ik voelde me puur mishandeld xD! De bekken die ik trok waren waarschijnlijk erg grappig, want Dennis en Jacky konden niet stoppen met lachen. Ik kan dus niet tegen dat soort drank! Verder vond ik het ook echt niet te zuipen.  Doe mij maar een cola of een milkshake <3! Zoveel lekkerder ^^! Daarna zijn we naar de MacDonald. Super druk natuurlijk, zelfs de patat was helemaal op. Maar ik heb toen maar zo'n wrap genomen.

Achteraf hebben we het met z'n alle (Chris, Dennis, Eloise, Gwenn, Jacky, Jessica, Kimberley, Mike, Nick, Robin, Tim en dat ene meisje waarvan ik haar naam eigenlijk niet gehoord had maar een vriendin was van Eloise =P) een hele gezellige avond gehad. Toch is stappen niet echt mijn ding hoor. Geef mij maar een feestje bij iemand thuis of gewoon een bak popcorn en een leuke film ^^! Haha, dan was ik waarschijnlijk ook wel eerder naar bed gegaan in plaats van half vier. Maar ik viel tenminste vannacht gelijk in slaap =]!

Over vandaag schrijf ik later nog wel verder, maar nu niet want ik heb nu honger ^^! Helaas had ik die avond zelf geen camera bij, dus vandaar ook maar een foto die ik van internet heb gehaald =P. Nu ga ik effe voedsel halen <3!

Doen jullie weleens aan koninginnenach ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. wat een leuke post! Ik doe nog niet aan koninginnenacht want ik ben daar iets te jong voor :p
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Volgend jaar hoop ik iets leuks te gaan doen met koninginnennacht. :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik doe het niet, ben van België.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten