Justin Bieber - Boyfriend (Parody)!

We hebben allemaal wel die ene vriend of vriendin die helemaal weg is van een bepaalde artiest. Ik heb bijvoorbeeld een vriendin die helemaal weg is van Justin Bieber (Haha Cynthia xD!). Laatst vond ik een parody van het nummer boyfriend. Een parody is een grappigere versie van het origineel =P. In de clip zie je een meisje die helemaal fan is van Justin Bieber en zij ( Mischievious Studios) heeft hem gekidnapt. Een leuke versie en de echte Justin Bieber vond dit zelf ook, want hij heeft deze parody op Facebook gedeeld =]! Benieuwd ?? :
Haha het zou mij alleen niks verbazen als Cynthia (die vriendin van mij) dit zou doen xD! Al denk ik zelfs dat zij niet de enige is =P!

Welke artiest zou jij graag willen kidnappen ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Grappige versie. AL heb ik wel een hekel aan Justin bieber!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha geweldig filmpje! ik zou ook sowieso justin bieber kidnappen. :')

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaa echt grappig filmpje!
    ik zou Bruno Mars kidnappen:p

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts