I'm 18 years old now!

Oeh alweer een tijdje niet gepost! Maar ik heb veel aan mijn hoofd gehad. Als eerste natuurlijk school! Ten tweede was mijn opa al een tijdje stervende en is op woensdag 11 april overleden. En donderdag 12 april werd ik 18! Een bijzondere leeftijd, maar een die ik eigenlijk niet wilde bereiken. Ik haat ouder worden en ik vind het niet leuk om als 'volwassene' beschouwd te worden. Ik ben totaal niet volwassen en ik ben liever gewoon 14 jaar =P! Maar ja, jarig wordt je toch en op donderdag hebben we het toch geprobeerd te vieren. Vooral mijn zusje heeft veel aan mijn verjaardag gedaan ^^! Mijn moeder was er helaas pas rond 6 uur s'avonds vanwege het regelen van de begrafenis.

Maar toch, mijn zusje maakte mijn dag wel goed <3! Ze had mijn hele kamer vol ballonnen gestopt! Echt heel leuk om te zien en ineens was mijn kamer propvol haha ^^!

Verder had ze nog allemaal cadeaus gekocht waaronder een haarborstel, omdat zij niet meer wilt dat ik haar borstel steel xD!
Ook heb ik een chocolade fontein gehad =D! Echt heel cool, nu kan ik dit op mijn verjaardags feest op 5 mei gebruiken ^^! I love chocolate <3!
Ook heb ik vele felicitaties gehad op school en Facebook enz. =]! En hier zijn nog wat foto's die ik zelf die dag had gemaakt =P!


Ik heb nog meer gekregen zoals eten voor onder de chocolade fontein en ik heb nog een paar camerafilters gehad voor mijn verjaardag. Die moet ik maar eens snel een keer gaan uittesten ^^!Verder komt er dus nog een verjaardagsfeest en krijg ik nog een cadeau van mijn ouders, maar daar moet ik nog even op wachten =P!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wat een leuke foto`s! Leuke actie van die balonnen! En meid nog van harte met je verjaardag!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, wat een lief zusje zeg! Geweldig al die ballonnen in je kamer, amazing! :') Nog van hartelijk gefeliciteerd. :) Vervelend dat je opa is overleden, gecondoleerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahaa wat leuk al die balonnen!gefeliciteerd!
    ps:ik vind het ook nooit leuk om ouder te worden:P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gecondoleerd! Wat leuk al die ballonen, nog gefeliciteerd met je verjaardag! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke foto's en wat superlief van je zusje! Nog gefeliciteerd gewenst! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat rot dat je opa is overleden, gecondoleerd meid! En nog van harte gefeliciteerd met je verjaardig. Kus Luna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd , gecondoleerd en leuke foto's . (: xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat vervelend dat je opa is overleden.. Gecondoleerd!
    Ah wat lief van je zusje! Wat leuk, al die ballonnen in je kamer :)
    Nog wat harte gefeliciteerd! :)
    Love, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je verjaardag!
    En gecondoleerd met je opa, lijkt me erg vervelend als hij sterft vlak voor je verjaardag, gelukkig heeft je zusje je wel weer wat kunnen opvrolijken met al die ballonnen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten