Flying with the stars above you!

Night flying: Artist's impression of how the aircraft of 2050 will look on the outside
Hoe cool zou het zijn om te vliegen in een vliegtuig die een doorzichtige bovenkant heeft ?? Misschien wordt dit later wel het alledaagse vliegtuig waarin passagiers zullen gaan vliegen in het jaar 2050! Oew idd wel ver weg nog! En tja, als je een angst hebt voor vliegen is dit misschien niet iets leuks voor je.

Maar als je dat niet hebt is het toch te gek om te vliegen in zo'n vliegtuig ?? Het lijkt mij persoonlijk wel cool om te vliegen in de avond met alle sterren boven je <3!
Window on the world: Gone are the small aircraft windows in the 'vitalising zone' which provides a panoramic view for passengers
Van de binnenkant zal het vliegtuig er in ieder geval zo uitzien ^^! Als dit vliegtuig uitkomt, dan zullen passagiers in ieder geval alles om zich heen kunnen zien!

Bron : DailyMail.

Lijkt het jou ook zo cool of heb je toch liever een vliegtuig zoals het nu is =P??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik heb liever geen vliegtuig, haha. :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik ook.
      Mij lijkt het eigenlijk meeeeeegaaaa eng.

      Verwijderen
  2. Het lijkt mij echt gaaf, mind-blowing moment, maar ook heel eng. Zometeen zie je wat voorbij komen.. Juch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. My god, dat ziet er echt super stoer uit!
    Ik ben nog nooit in een vliegtuig geweest, ik vind het doodeng :P XD
    Liefs,
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er suuperstoer uit! Vooral als je dan naar Amerika vliegt lijkt dat me heel gaaf :)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er cool uit, maar ik denk dat ik ook erg bang zal zijn als je alles zo goed kunt zien! hahaha
    (p.s. I am Back!! Alleen met een eigen website, dus vandaar dat er geen Shirley's Tempel meer staat! hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je lieve reactie!
    Het lijkt mij erg gaaf om daarin te zitten!

    Milou et Milou

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten