Flowers, flowers flowers!

Als ik één onderwerp al vaak fotografeer zijn het wel bloemen! Mijn moeder is altijd gek van tuinieren (zal ze wel hebben meegekregen van haar jeugd toen ze op nog op de boerderij leefde). Zij is altijd wel in de tuin te vinden =]! Ook had mijn zus nog voor haar tuin een perzikboom nodig, dus zijn we weer eens in Intratuin wezen kijken. En tja het is vandaag ook nog eens Earth Day, dus eigenlijk past deze post wel bij vandaag =]!


Meestal als mensen mij vroegen wat mijn favoriete bloem was dan zei ik maar snel een roos (lekker doorsnee), omdat ik eigenlijk niet echt veel meer bloemen kende. Maar sinds kort hebben wij een Fuchsia (ook te zien op de foto hierboven) in de tuin. Ik vind deze echt mooie kleuren hebben en een mooie vorm <3! Heel mooi, er zou zo zo'n elfje op kunnen zitten in zo'n tekenboek =]! De Fuchsia is overigens een bloem die van nature voorkomt in Zuid-Amerika ^^!

Nou vandaag was ik dus met mijn moeder en zus een boom wezen uitzoeken, wat uren duurde! Ik snap nu waarom mijn vader niet mee wilde! Hallo, Paris Hilton was nog sneller klaar met winkelen!





Op het einde had ik nog wat dierenfoto's gepost, omdat die er ook bleken te zijn ^^! Ik vond die mini schildpadden echt cute <3!

Ik hoop dat jullie een leuk weekend hebben gehad =]! En voor degene die vakantie hebben nog een fijne meivakantie <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wauw ik hou van mooie bloemen:D wij hebben ook een fushia in de tuin alleen doet die het niet echt meer haha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten