Fireflies

Tumblr_ly3gi1ybgy1r1nydzo1_500_large
Hey ik had alweer een paar dagen niet gepost. Maar ja ik had het zo druk met school en was vaak moe. Vandaag heb ik toch de energie gehad om over iets te posten ^^! Dit is een filmpje van Theheartrender. Zij bespeeld een harp. Toevallig was ik benieuwd naar hoe zoiets klonk en kwam ik bij een cover video aan. Dit meisje heeft Fireflies van Owl City gecoverd en het klinkt zo cool en mooi <3! Ze schrijf in haar beschrijving van haar filmpje wel dat er een paar foutjes inzitten, maar ik vind het nog steeds leuk genoeg om het met jullie te delen ^^! Daarbij heeft ze al heel veel hits op YouTube, dus ik ben niet de enige die dit leuk vind =P!

Enjoy <3!
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wauw, dat klinkt echt heel mooi! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt heel goed :)
    super mooi gespeeld heeft ze dat, hou ik echt van zo'n harp ^^

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUUW. ik heb er bijna geen woorden voor, zo mooi!

    Ik wil dat ook kunnen :DD alleen denk ik dat je er vreselijke spierpijn van krijgt xD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nice<3 lijkt me best vet om te kunnen ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh my god.. dat is gewoon.. mind-blowing.. WAUW. Ik wil dat ook bespelen. :') Ik heb het ooit een keer gedaan, moeilijk like hell. Ik ben al niet zo muzikaal dus ja.. werd geen succes. xD

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wooow, dat ze dat ook helemaal uit haar hoofd doet zonder noten! Zo knap & mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel voor je leuke reactie! Haha dan is het inderdaad leuk dat de dagen snel gaan! :D Haha! Leuk hoor :)

    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten