The Face, aflevering 7!

Foto's
Dit keer was het de aflevering vlak voor de finale en gingen de modellen naar New York! Op een model na dan : John! Hij mocht niet naar Amerika vanwege het stelen van biefstuk op het vliegveld, dit deed hij een paar maanden voordat hij  meedeed aan The Face. Natuurlijk was zijn coach Philip niet blij mee!

Nu waren er deze aflevering nog maar vijf modellen over : Sharona, Anne, Chelsey, Pluk en Stefan! Pluk en Stefan hadden deze aflevering een casting, waarbij ze dus deel konden nemen aan de New York Fashion Week. Maar helaas werden deze modellen beide niet gekozen! De meiden hadden een casting bij het modellen bureau Woman. Daarbij was Chelsey de winnares =].

Natuurlijk kwam daarna de fotoshoot! Deze werd gedaan door de fotograaf Kevin Sin Clair en de modellen gingen ook nog is op de foto met hun coaches : Frederique van der Wal en Mark Koks! De beste foto is dit keer weer gewonnen door Sharona! Dus vandaar dat dit weer de eerste foto is van mijn post ^^!

Hier zijn de andere foto's : 
Foto's
Anne en Mark.
Foto's
Chelsey en Mark.
Foto's
Pluk en Frederique.
Foto's
Stefan en Frederique.

Maar wie ging er deze aflevering naar huis ?? Helaas was dat dit keer Anne. Stefan en Pluk hoefde niet tegen elkaar te strijden om die plek in de finale, want Pluk had sowieso al een plaats gekregen in de finale. Toen bleef Stefan over. Er waren natuurlijk plaatsen vrij voor twee mannelijke modellen en daardoor kon hij toch door naar de finale die volgende week te zien is ^^!

Wie denk je dat er gaat winnen =]??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. whaha klopt dat ging helemaal verkeerd met John.. ik vond dat die coach van Stefan echt niet normaal deed bij de ontslagronde.. echt te bitchy. Ik hooop nu heeeel erg dat Chelsey wint, zij is geweldig! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, volgens mij heeft John niet echt biefstuk gestolen hoor, maar bedoelde hij iets 'anders'. Ik ben voor Chelsey van de meisjes en bij de jongens weet ik het niet, vind ze beide super leuk! Ik vond Frederique trouwens niet echt leuk met de jongens op de foto staat, ze deed een beetje arrogant ofzo ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De foto's zijn echt amazing! Helemaal met de achtergrond! :) Ik weet niet wie er gaat winnen, zelf kijk ik het niet, hou mij via jou op de hoogte. xD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kijk zelf niet naar The Face, maar het ziet er erg leuk uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de foto van Sharona echt heel lelijk, net of ze een supergrote kinnebak heeft! Ik hoop dat Chelsey gaat winnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten