The Face, aflevering 6.

Foto's
Vandaag was aflevering zes alweer! In aflevering zeven zullen we de modellen zien in de mode stad New York! Dit keer moesten Simon en Rabia The Face verlaten. En vandaag was de beste foto gedaan door Anne en Pluk!

Vandaag hadden de meiden o.a. een shoot waarbij ze moesten poseren met een wurgslang! En de jongens hadden een casting waarbij ze catwalk moesten lopen. De winnaars en winnares van deze opdrachten waren : Chelsey, John, Simon en Stefan. Maar bij de jongens werd uiteindelijk John gekozen als een van de beste.

De shoots waren dit keer buiten en ze moesten een shoot doen voor een zomercollectie. Hieronder zie je de foto's van de andere modellen :
Foto's
Chelsey en John.
Foto's
Rabia en Sharona.
Foto's
Simon en Stefan.

Voor vandaag was dit het even (al had ik graag meer geschreven), want ik heb morgen een maatschappijleer presentatie over voetbalhooligans! Niet zo leuk dus en ik moet nog even doorzetten om dit goed te doen =P.

Hoe dan ook, hoe ervoeren jullie deze afleveringen en waren jullie het eens met het ontslag van Rabia en Simon ??

xx Katy ^^!

Reacties

  1. I loooooove Chelsey, die foto van haar en John is echt sweet!
    Ik was blij dat ze gewonnen had van Rabia, ik vind Rabia goed maar ze was me toch irritant deze aflevering. Bah.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's weer, dat vind ik wel van The Face, hun foto's zijn amazing! Juch, good luck morgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten