DE FINALE!


Jaja, vannacht was de finale van The Face op televisie te zien en we weten nu eindelijk wie The Face is geworden! En eerlijk gezegd ben ik het ook helemaal eens met de uitslag!

Vandaag zagen we hoe de modellen zich gingen voorbereiden op de finale. Stefan kreeg van coach Philip nog een casting en Chelsey werd het gezicht van OLCAY'S SUPERTRASH. Verder zagen we Sharona en Pluk nog joggen in Central Park (In New York) =]!

Natuurlijk kregen de modellen een fotoshoot =]!  En ik begin dus met de winnares Chelsey! :

Foto's
Foto's
Foto'sFoto's

Stefan :

Foto'sFoto's
Foto'sFoto's

Pluk :

Foto'sFoto's
Foto's
Foto's

Sharona :

Foto's
Foto's
Foto'sFoto's
Nou zoals je kunt zien hadden alle modellen dit keer 4x zoveel foto's als eerst =]! En tja, eigenlijk had elk model wel iets waardoor diegene kans kon maken op de titel van The Face!

De winnares werd gekozen door mensen uit de wereld zelf (dus mensen die verstand hebben van modellenwerk). En uiteindelijk waren dus de meeste stemmen voor de 15 jarige Chelsey =]! Heel leuk ook om te zien hoe ze ontroerd was en met haar moeder belde bovenop een gebouw in New York. Het moet vast super voor haar zijn geweest =]!

De stemmen werden overigen niet alleen gedaan op de basis van hun fotoshoot, maar ook werd er gekeken naar de catwalk prestaties. En soms gingen er nog wel eens wat dingen fout. Zoals Sharona, die al wilde aflopen terwijl ze nog een rondje moest lopen en bij Chelsey schoot haar schoen bandje los. Tja, het liep niet vlekkeloos, maar ik vond dat de modellen het alsnog goed deden <3! Daarbij als alles altijd te perfect is, is het ook saai toch =P.

Wel vond ik het jammer, dat de finale niet zo spectaculair als bij Holland's Next Top Model werd gedaan. Ik miste dat wel een beetje. Ik denk dat ik zelf toch meer fan ben van Holland's Next Top Model, al was The Face ook leuk genoeg om iedere week te volgen <3!

Hoe hebben jullie The Face ervaart ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. hih, ik heb het niet gevolgd maar stiekem was ik wel benieuwd wie er zou winnen. ;d 'xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. YEAAAAAAAAAH. (: Chelsey, was er helemaal mee eens!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts