De EK jurkjes!


Nederland oh Nederland =P! Het EK voetbal zal dit jaar weer van start gaan en dat betekend dus ook weer een nieuw mode jurkje van de brouwerij Bavaria! Op de foto hierboven kan je de nieuwe Dutch Dress aanschouwen.

Toen ik de foto voor het eerst zag, dacht ik dat het een blauw jurkje was met een oranje vestje. En toen dacht ik : "Gelukkig, dan doe ik gewoon dat vage vest uit". Maar het jurkje blijkt een geheel te zijn. Om heel eerlijk te zijn, ik vind dit jurkje minder dan die van het WK. Dat oranje gedeelte vind ik persoonlijk niet zo mooi. Niet dat ik vind dat ze de kleur oranje moeten weglaten, maar de manier waarop het oranje gedeelte ontworpen is vind ik niet zo leuk. Ik vind het ook niet zo vrouwelijk en ik vind hoe ze met de rest van de kleuren en vormen hebben gewerkt niet zo mooi. Maar wie weet hebben andere meiden hier een andere mening over en wordt dit een nieuwe mode ??

Ik baal wel een beetje, dat ze het WK jurkje niet meer verkopen. Die vond ik echt leuk <3! Alleen tijdens het WK 2010 in Zuid-Afrika werden de Oranjejurkjes verboden, omdat Bavaria geen officiële sponsor was en wél in het stadion te zien was.

Dit was overigens het WK 2010 jurkje :
Toch veel mooier <3?!

Maar wat is jullie mening over de nieuwe jurkjes en hebben jullie al een beetje zin in het EK ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. ik vond de vorige ook mooier!
    zou hem niet aandoen ;p

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind die vorige veel mooier! Het is net een lang/groot t-shirt ofzo, niet heel vrouwelijk.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die nieuwe wel leuker eigenlijk ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De vorige vind ik leuker maar de nieuwe eigenlijk ook! Ze verkopen wel een look a like van het jurkje van 2010 bij de action!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de vorige vond ik leuker, veel vrouwelijker inderdaad, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze echt wel leuk! Heel origineel :)

    ekatya.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mmhh, ik vond die van het WK toch leuker. 'xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is opzich wel leuk, maar die van 2010 is veel mooi. :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. die van 2012 vind ik zeker mooier, maar deze is ook niet verkeerd toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind die van 2010 ook veel leuker maar deze is opzich wel mooi!:)xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ze wel heel leuk, maar die van de vorige keer is mooier... Ik geef zelf niet zo veel om voetbal maar het EK en WK enzo kijk ik wel :) Bij ons is dat altijd heel gezellig omdat mijn vriend voor italië is en ik voor nederland :) Versier dan ook altijd het raam met de kleuren van 2 landen hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hmm.. Ze zijn schattig. Maar inderdaad over die vestjes heb je gelijk. En die van vorig jaar vind ik ook mooier. Veel meer klasse. Dit is meer een bij elkaar geraapt jurkje en even snel een vestje eroverheen ... Beetje jammer.

    Xoxo!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten