Bring It On - In It To Win It.


Vorig weekend logeerde Marit bij mijn zusje en hadden ze wat film gehuurd waaronder Bring It On- In It To Win It. Het is natuurlijk een cheerleader film en typisch Amerikaans =P! Ook speelt Ash ley Benson (bekend van Pretty Little Liars) in deze film en Candice Accola (bekend van The Vampire Diaries).

Verhaal :
Carson (Ashley Benson) is de aanvoerder van de West Coast Sharks. Wanneer zij een haar cheerleaders team naar de Cheer Camp Nationals gaan, zullen de East Coast Jets daar ook aanwezig zijn. De East Coast Jets hebben al drie keer gewonnen van de West Coast Sharks, maar Carson is niet van plan weer te verliezen. Als ze bij de Cheer Camp Nationals is, wordt ze verliefd op een jongen die toevallig bij de East Coast Jets cheert.

Toch lopen de spanningen op tussen beide teams, nog voor de echte wedstrijd begint. De aanvoerder van de tegenpartij, Brooke besluit Carson te confronteren. Dit loopt echter uit de hand, en hun confrontatie had het gevolg dat beide teams gediskwalificeerd werden. En net voor ze onderweg naar huis gaan, maken ze de moeilijke beslissing om te gaan samenwerken om toch nog een plaats bij de kampioenschappen te hebben. En als je wilt weten hoe dat afloopt moet je de film maar kijken =P!

Zelf vond ik de film leuk. Soms waren dingen wat voorspelbaar, maar er waren ook nog dingen die ik niet had verwacht. Alleen ik denk dat ik Bring It On - Fight To The Finish wel leuker vond. Hoe dan ook, als je van cheerleaden houdt is het natuurlijk de perfecte film. Alleen het echt het coole cheerleaden kwam eigenlijk pas aan het eind, vond ik. Daarvoor was ik nog niet echt onder de indruk. Het was wel goed hoor en ik doe het hun zeker niet na, alleen ik heb het in Fight To The Finish beter gezien.

Trailer :

Soundtracks :
Shets - bring-it-on-in-it-to-win-it photo
1. He Said She Said - Ashley Tisdale.
2. Spin The World - Transcenders featuring Tracey Amos.
3. It's On - Superchick.
4. Stand Up For Rock N' Roll - Airbourne.
5. Sangria- I.Q.
6. Ride - Diana Page.
7. Red Hot - Maslin Vice.
8. Conga - Gloria Estefan.
9. Swaggeriffic - Verbz.
10. Get Me Bodied (Remix ft. Fabulous) - Beyoncé.
11. Ay Chico (Lengua Afuera) - Pitbull.
12. Never Stop - Hilary Duff.
13. Red Sky Misery Song - Radial Bliss.
14. Butterball - Lauren Mayhew.
15. Dont You Think I'm Hot - Jennifer Tisdale.
16. Boom Da Boom - Sean Van Der Wilt.
17. Be Good To Me - Ashley Tisdale.
18. Return to Terrordome - Easy D & O.C.
19. Division - Aly & AJ.
20. Together like 1,2,3 - Latin Soul Syndicate.
21. Shake Your Boomkey - Noel Cohen
22. Coming For You - JoJo.
23. Find Yourself In You - Everlife.
24. Whatever It Takes - Samantha Ray.
25. Get Up (Heelside Mix) - Superchick.
26. Just Us - Transcenders Meets Aaron B.
27. Like That - Transcenders Meets Aaron B.
28. Cheer TV Theme - Tony DiMaio
29. Hawaiian Tiki Music - Jeremy Sweet and Michael Whittaker
30. Get Grown - Transcenders.

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik heb hem een keer gezien, leuke film! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als een leuke film! Ben hem meteen aan het downloaden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij lijkt leuk, ik ga hem eens bekijken :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten