2Pac is back!

Misschien ken je Tupac Shakur wel van vroeger (of misschien helemaal niet), maar hij werd in 1996 doodgeschoten. Toch doen er al jaren geruchten dat hij helemaal niet dood is. Er zijn mensen die geloven dat hij in Mexico zit en de ander denkt weer dat Tupac ergens anders nog stiekem aan het rappen is.

Hoe dan ook, tijdens een popfestival in California (Coachella) leek het bijna of al die geruchten waar waren! 2Pac trad namelijk ook op, alleen niet als mens! Hij trad op als een hologram die levensecht lijkt! En dit is echt waar, want ik had net even met mijn zusje een test gedaan of ze iets vreemds zag aan Tupac. Het enige wat mijn zusje een beetje vreemd vond, was dat hij een beetje raar liep. Dat het een hologram was, kwam geen moment in haar op!

Hier is het optreden :

Dit is een soort driedimensionale projectie van een eerder optreden van Tupac. En zoals je kon zien trad Tupac op met de levensechte Snoop Dog.

Sommige vinden dit filmpje super vet en andere vinden het weer respectloos om van iemand die dood is een hologram te maken. Persoonlijk vind ik dit heel cool, want het lijkt net echt! Maar ik ben benieuwd naar jullie mening hierover =]!

En mocht je niet weten wie Tupac is : "2Pac, geboren als Tupac Amaru Shakur, was één der populairste rappers uit de jaren negentig en is ook vandaag de dag nog de inspirator van velen. Hoewel geboren in New York, maakte 2Pac furore als een van de vaandeldragers van de 'West Coast Rap', waartoe onder meer ook Dr. Dre, Snoop Dogg en Ice Cube behoorden. (Bron : Hyves)".

Ps. geloof jij dat Tupac Shakur dood is of denk je dat zijn dood in scene is gezet ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Echt supergaaf dat ze dit gedaan hebben! Tupac is niet echt helemaal mijn stijl, maar wel heel cool dat het er zo goed uit ziet, het lijkt nét echt!

    xoxo Sootjeelina <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke cool! Ik ben jaren lang fan geweest van Tupac en kon al zijn raps meeblehren. Heb zelfs een keer een spreekbeurt over hem gehouden haha Er zijn heel wat raadsels rondom zijn dood en het 'magische' getal 13 komt ook steeds overal opduiken. Ik heb geen idee... Misschien is het in scene gezet (gezien alle vreemde dingen) maar misschien is dat allemaal toeval en is hij echt doodgeschoten op die bewuste avond

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts