Sunny March!

Zo nu en dan heb ik nog wel eens tijd onder het leren door. Ik ben nog steeds bezig met mijn toetsweek en heb nog drukke weken eraan komen. Maar dat weerhoudt mij er niet van om in de tuin te zitten ^^! Ik houd van de zon, dus besloot uiteindelijk om al die leerboeken zooi gewoon mee naar buiten te nemen!  Voor de rest nam ik deze week nog effe twee uurtjes pauze door in Rotterdam te winkelen met mijn zus Natascha. En toen heb ik na maanden zoeken eindelijk naveltruitjes gevonden! EINDELIJK! Ik wilde deze heel graag hebben voor op het strand en voor mijn reis naar Italië. Ik heb niet echt een dikke buik ofzo en ik houd van naveltruitjes dus moest er gewoon een hebben ^^!

Ik vind die 80s stijl wat dat betreft wel wat hebben. Het shirtje heb ik trouwens bij H&M gekocht mochten mensen zich nog afvragen waar je naveltruitjes kan kopen. Ze zijn ook nog eens goedkoop (onder de tien euro) =P! Ps. ik heb geen make-up op xD. Dus let daar maar niet teveel op. Ik draag het gewoon niet graag als de zon schijnt =]! En in het echte leven heb ik eigenlijk ook het liefst zo weinig mogelijk op.

Voor de rest had mijn zusje nog Marit op bezoek. Die meiden zijn echt gestoord haha ^^!

Ik avec un L.A. pet =P! I feel like Hip-Hop xD!

Ook had mijn moeder (alweer een tijdje geleden) bij de staatsloterij bloemen gewonnen (zielig bosje was het maar toch xD). De bloemen vond ik wel weer leuk om te fotograferen. Hebben meer mensen nog zoiets gewonnen trouwens ??

Verder is de Turkse Tortel familie weer in onze tuin =]. Om de een of andere reden hebben we die elk jaar. Echt zo cute vind ik die duiven <3!
Ik sluit deze post af met een foto van de duiven en een musje. Mijn zusje vond deze foto leuk, omdat het net lijkt of je dezelfde vogel ziet. Maar dan dat de vogel steeds ouder word : baby-normale duif-en volwassen duif die wegvliegt. Haha ik vond het zelf wel leuk verzonnen van mijn zusje xD.

Hoe is/was jullie weekend <3??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wauw, prachtige pictures! Je pet staat leuk. :D Ik wist wie je was hoor, want ik herkende de xx Katy! :D En of course je naam in je e-mail. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat shirt is echt leuk! :) Mooie foto's ook voor de rest, die duif is schattig hihi.
    xo'Manon

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten