Sunny March in The Netherlands!

Haii ^^, vandaag heb ik heerlijk genoten van het zonnetje en ben daarna richting Rozenburg gegaan om met Lauren en Cynthia onze maatschappijleer presentatie te maken ^^!

Natuurlijk zocht ik wel wat te doen vandaag, dus heb ik nog wat random foto's gemaakt =]!
Vandaag kwam al het ongedierte weer tot leven xD! Dus natuurlijk die vage lieveheersbeestjes ook =P.
En voor de rest waren de lente bloemetjes ook al mooi in bloei, dus vandaar nog deze foto =].

Ik verlangde echt zo erg naar die zon =P! Nu maar hopen dat het zo door blijft gaan en dat ik weer een gebruind huidskleurtje krijg <3!

Na ons huiswerk zijn Lauren, Cynthia en ik in ieder geval nog naar de snackbar geweest en daarna nog even bij de pub =]!

Hoe hebben jullie het weekend doorgebracht ??

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts