Spring Time!

Yeah 20 maart 2012 en het is nu officiel lente! Dat betekend (tenminste hopen we) warmer weer en een zonnetje die weer een boven ons hoofd schijnt <3! En ook betekend het dat we weer dichterbij de zomervakantie zijn en daar heb ik, geloof me, erg veel zin in =]!

Vandaag doe ik dus vanwege de lente een fotografie inspiratiepost van lente foto's. Ik hoop dat jullie de foto's net zo mooi en leuk vinden om te zien als ik! Mij gaven deze foto's in ieder geval een lente feeling ^^!
I hate bee's xD!
Fijne lente haha!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Die foto van die enge bij/wesp/watishet? is echt prachtig! Alle andere foto's zijn ook erg mooi :)
    Liefs,
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! Al heb ik veel liever winter, haha :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De foto's zien er erg leuk uit! Ik haat ook bijen, hihi!
    xo'Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooie foto's! heb echt zin in de lente en zomer. x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto's! Laat het warme weer maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een prachtige foto's! Woop, krijg zo echt zin in de lente. :D

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten