Sense Of China!

Zo eindelijk kan ik weer een beetje ademhalen! Mijn toetsweek is afgelopen. Ik heb nog wel wat presentatie's te doen en verslagen in te leveren, wat boeken te lezen en nog een paar tussentoetsen deze weken, maar ik zit niet meer helemaal volgeboekt =P! Ik heb tot nu toe nog alleen voldoendes binnen, maar ik maak me heel veel zorgen om een bepaald vak! Dus ik zit nog even vol spanning!
Aan het einde van de toetsweek besloot Nina om ons een beetje rust te gunnen en iets leuks te doen. Zij wilde met ons uit eten bij Sense Of China. Dat is een Chinees wok restaurant in Hoogvliet. We gingen er met z'n 7en heen =]!
Dit was mijn 1e bord met gewokte kip =P.
Op deze foto's zijn in ieder geval Nina, Cynthia, Ruth, Jeanette, Lauren, Tom en ik te zien =P. Die middelste foto is gewoon van de kokoscake met meloenen erboven haha ^^!
Voor de rest nog allemaal ijsjes gegeten =]! De mijne lijkt op een kinderijsje, maar ja, het was wel lekker <3!

Het was wel even prettig om eruit te zijn met z'n alle en ook heel gezellig! Hoop alleen niet dat we teveel overlast hebben veroorzaakt, want we waren nogal luidruchtig xD! Maar we hadden gewoon een leuke tijd die avond ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Dankje voor je reactie!
    Ah leuke afsluiting van je toetsweek haha! Hoop dat je cijfers goed zijn :)
    Ziet er erg lekker uit allemaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, nomminomminommi! Haha, ik ga ook altijd uit eten als mijn toetsweek voorbij is. :') Dat is gewoon iets om te vieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste schoolfotograaf. Hierbij wil ik laten weten dat ik superblij ben met de gemaakte schoolfoto van mijn dochter. Hopelijk maakt u volgend jaar weer zo een mooie foto!
    For more information kindly visit:- Schoolfotograaf

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten