Schoolfotograaf!


Haii <3,

Pasgeleden hebben wij (onze school) de schoolfotograaf langs gehad. Natuurlijk weer alle drama's mee : "Wat moet ik aan, hoe moet mijn haar aah"! Nog leuker zijn de mensen die zeggen dat de schoolfotograaf hun totaal niet interesseert, terwijl ze op de dag zelf ineens met hun mooiste kleertjes enz. aankomen haha xD! En dan op het einde weet je eigenlijk al dat bijna iedereen dezelfde mening heeft : "Omg ik zie er niet uit!" Haha, ik weet zeker dat heel veel mensen dit herkennen =P.

Mijn foto dit jaar kon er wel mee door vind ik. Haha, het kon erger!  Hierboven kan je mijn klassenfoto zien. Het aparte aan deze klas is dat we eigenlijk maar twee jongens in onze klas hebben!

Dit zijn overigens de pasfoto's van mij, Nina, Lauren en Cynthia. Maar we missen er nog een paar van Ruth, Jeanette, Angelique enz.. Ik zie dus nog wel =]!

Misschien vraag je, je trouwens af : "Waarom hebben jullie de schoolfotograaf nu pas??" Dat is omdat onze school is gaan samenwerken met een andere school, dus alles moest veranderd worden. Om de kosten te besparen koos de school er daarom voor pas ergens aan het einde van het schooljaar de schoolfoto te doen =P.

Hoe ervaren jullie schoolfoto's ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Leuke foto's! En wat heb je weinig jongens in je klas haha! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! :D Ah, goede oude tijd. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh my god hoe vinden die jongens het om in een klas te zitten vol met chickies whahahhah!!

    De foto's zijn leuk geworden, je staat er leuk op hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's en haha maar 2 jongens in je klas, best grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, ik ben altijd heel benieuwd naar mijn schoolfoto.
    Meestal is mijn haar niet zo mooi op de foto, helaas...
    Maar jouw foto is wel leuk!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke foto's ! je staat er ook erg leuk op ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's!!! Wel grappIg dat je maar 2 jongens in de klas hebt hahaha!!!;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had vroeger een hekel aan schoolfoto's!! haha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your silent smile i like it. I wish in future like all moment you enjoy it.You and your friend are look good it's good think in you have is you are our self girl you not take a help anybody.And your Group college photo all man women's looking very great.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Excellent Post ! Its very interesting and beautiful collection of pic or Schoolfotograaf

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beste schoolfotograaf. Hierbij wil ik laten weten dat ik superblij ben met de gemaakte schoolfoto van mijn dochter. Hopelijk maakt u volgend jaar weer zo een mooie foto!
    For more information kindly visit:- Schoolfotograaf

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts