Saté pannekoek of toch maar een pizza magarita pannenkoek??

Moeilijke keuze in een pannenkoekenhuis! Ik was hier al een keer eerder geweest (bij restaurant de Pannekoekenbakker in Zuidland) =P. De laatste keer dat ik er was nam ik een Shoarma pannenkoek en mijn zusje een Gyros pannenkoek. Deze vullen echt ontzettend erg, maar zijn wel super lekker <3!

Hier zie je mijn pizza magarita pannenkoek =P :

Deze vulde nog meer vanwege de hoeveelheid kaas! Maar deze pannenkoek was ook weer ontzettend lekker ^^!

Mijn zusje nam een saté pannenkoek =]! Ook super lekker alleen ik kreeg er wel enorm dorst van! Mijn zusje en ik delen onze pannenkoek meestal doormidden, dan hebben we van beide wat =P!

Lekker rustig hé =P?? Dat was eigenlijk, omdat dit na sluitingstijd was =P!

Ik was wel blij dat ik even afstand kon doen van mijn boeken, want van al dat leren wordt ik serieus gek! Dus af en toe wat anders is niet verkeerd ^^!
Ps. vanaf vandaag is de zomertijd weer ingegaan! Dus houd het in de gaten voor je een te laat briefje op school moet halen. Je bent vast niet de eerste die dit vergeet =P!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Oh my god, je pizza eh pannekoek zit er damn tasty uit! NOMNOM!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er lekker uit zeg!
    En wat een leuke klok :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh, die pizza ziet er écht lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten