Pretty Little Liars.

Aan het zoeken naar een nieuwe serie die je kunt volgen ?? Dankzij mijn zusje ken ik nu al een tijdje de serie Pretty Little Liars. 

Toen ik er voor het eerst van hoorde dacht ik, pff weer zo'n serie die me doet denken aan The Hills ofzo. Ik vind die serie's echt zo vreselijk xD! Een paar meiden die bitchen en die zich aanstellen over hun leventje. Wat dat betreft ben ik geen meisje meisje (als je dat zo moet noemen) =P.

Maar eigenlijk werd deze serie juist het omgekeerde van wat ik ervan verwachte : het werd een verslaving! Deze serie is echt super spannend en het zorgt er iedere keer voor dat ik wil blijven kijken!

Deze serie gaat over 5 meiden :

Allison Di Laurentis. (maar zij verdwijnt in de serie).
Aria Montgomery (mijn favoriet in de serie ^^).
Emily Fields.
Hanna Marin.
Spencer Hastings.
Deze serie is een Amerikaanse Teen Drama Mystery/Thriller die gebaseerd is op de boeken van Sara Shepard.


 Op een dag aan het einde van hun schoolperiode hebben ze een sleepover. Na die nacht blijkt Alison spoorloos te zijn verdwenen. Het jaar daarop zijn de vriendinnen helemaal uit elkaar gegroeid en hebben hun allemaal nieuwe vrienden. Toch worden ze later weer bij elkaar gebracht. Er komen namelijk sms'jes binnen van ene -A. Zou Alison dan toch nog in leven zijn ??
78. We’ve all made mistakes, remember, I’m still paying for yours. ~Jenna Season 1 Episode 22
Al gauw werd hun vraag beantwoord toen het lichaam van Alison was gevonden. Daarna kwam de begrafenis, maar op wonderbaarlijke wijze krijgen ze toch  nog sms'jes van -A. Maar nu is de vraag dus, wie is -A ?? Deze -A is in ieder geval iemand die de hele tijd "spelletjes" met hun speelt en letterlijk alles weet van Aria, Spencer, Hanna en Emily. -A dreigt hun levens te verwoesten door geheimen openbaar te maken die dus enkel Alison kon weten. Zou -A dan de moordenaar van Alison kunnen zijn en waarom speelt hij/zij "spelletjes" met hun ??

Kortom een hele spannende serie, die veel vragen bij je opwekt. Soms kon ik me er echt helemaal bij inleven. Bijna tranen in mijn ogen zelfs van sommige scène's!
Een paar van de meiden hun geheimen zijn trouwens dat Aria een relatie heeft met haar leraar, Emily op vrouwen valt, Hanna vroeger dik was en daarom werd gepest en Spencer heeft een paar keer met de vriendjes van haar oudere zus gezoend! En zo zijn er nog wel meer geheimen, maar zoals het in het intro nummer al wordt gezongen, alleen twee mensen kunnen samen een geheim houden, als een ervan dood is. Want geheimen komen meestal wel uit.

Trailer :
De trailer maakt het, vind ik persoonlijk, minder spannend dan het in werkelijkheid is. Maar ik raad je zeker aan de serie eens kijken. Al is het maar de eerste aflevering. Ik verzeker je, het is het kijken waard!

xxx -A, nee slechte grap haha, gewoon maar xx Katy ^^!

Reacties

  1. Ziet er echt goed uit, ga ik zeker een keer kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh yes! Ik moet no steeds Aria namaken met een Meets Cynthia, hij staat nog op mijn To Do List, dus ik moet ook de serie gaan kijken! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook zo verslaafd aan de serie! Emilie fields is mijn favoriet :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben echt verslaafd aan deze serie. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij en de andere hebben me echt verslaafd gemaakt gewoon!!:p xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten