Outfit Post!

Eindelijk heb ik Nelly.com ontdekt! Ik besloot daarom ook gelijk weer eens wat nieuws te kopen. Dit keer is het niet een leuk rokje met een blazer enz., maar juist een cool rood leren short ^^! Ik heb al een tijd iets met de kleur rood, dus vandaar dat ik het heb gekocht. Voor de rest heb ik maar effe snel wat aangetrokken om er wat meer een outfit van te maken =P!

Informatie :

Kenza shorts, Jofama 144.50 (euro).
Korte lederen broek van Jofama. Twee achterzakken en twee voor met grove ritsen.
Gemaakt van 100% leer. Voering: 100% polyester.
Wil je het short misschien ook ?? : Nelly.com.

Misschien vind je de prijs nogal hoog voor een short, maar vergeet niet dat deze wel gemaakt is van echt leer. Dat kost altijd wat meer.
Ik heb dit verder gecombineerd met :
Zwarte shirt : CoolCat.
Zwarte hoed : Claire's.
Schoenen : 2-bizzy.
De prijzen weet ik daarvan niet meer. Deze had ik een tijdje geleden gekocht, dus vandaar =]!
Ik hoop dat jullie de outfit leuk vonden ^^!
Voor de rest nog effe snel een lente foto erbij haha. Eindelijk een teken dat de winter weg gaat =P!

Natuurlijk had ik nog wat meer gekocht dan alleen het short trouwens =P. Ik had nog een jurkje besteld :
Alleen het jurkje heb ik terug gestuurd, want mijn kont zag je echt mega erg xD. Mocht je dat wel leuk vinden : Nelly.com. (Informatie jurkje : Dress with draping from ESTRADEUR. Deep-cut front and back.
Made of 90% Rayon and 10% Elastane. Prijs : 29.95 (euro).

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wauw, die short is echt gaaf zeg! Het jurkje ook, jammer dat hij weer dingen benadrukte wat niet moest. xD Gave outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooie foto! en een hele leuke outfit <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's en super leuke outfit! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's, had je het niet koud ;o? Ik hou alleen niet zo heel erg van leer, maar ik ben ook helemaal into rood <3.
    En dankje voor je reactie, Hahah dat vind ik nou ook :P ik ben inderdaad best wel erg veranderd, maar het is ook alweer 2 jaartjes ongeveer verder hea :D. Dankjewel dat je mijn lay-out ook prachtig vind!
    Nou eigenlijk met html enzo ;o. Het is eigenlijk heel simpel, maar je bent er wel een paar uurtjes mee bezig. Maar als je ook zo'n soort lay-out wilt, dan kan ik je altijd helpen :D

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit, zou het zelf niet snel aan doen en al helemaal niet meer dan 100 euro neerleggen voor zo weinig stof haha ;)

    Jammer dat het jurkje toch niet helemaal bevalt, ziet er wel heel leuk uit namelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is echt heel erg gaaf, maar zo veel voor alleen een short? Vind ik erg prijzig.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow ik vind het een erg mooie outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super leuke outfit!
    ik heb ook iets met rooood ahahahaa:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke outfit ennuhhh hoe heb je die foto zo gemaakt? Zwart wit en dan alleen het roze van de jurk? echt cool! ^^)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker leren shortje Kathy!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten