New in : Douglas stuff!


Haii, ik wilde vandaag even een post doen over make-up die ik nieuw heb gekregen ^^! Het zijn allemaal Lancôme producten en ik ben er natuurlijk blij mee! Als eerste (zie boven) zie je een van mijn nieuwe mascara's van Lancôme (Lancôme, Hypnôse Doll Eyes, So Black). Dus deze zorgt ervoor dat je poppenogen krijgt haha ^^! En de kleur van deze mascara is natuurlijk zwart.

Verder heb ik nog een Lancôme tasje gekregen en dat bevat onder andere deze producten :

Het beige kleurige tube'tje (Beige Diaphane) van Lancôme Paris is een foundation van 5 ml (nummer 03). Met het blauw kleurige flesje ben ik zelf al bekend. Deze gebruik ik heel vaak, omdat het gewoon prettig is om mee te werken =]. Het haalt de make-up rond je ogen makkelijk weg ^^! Dit flesje bevat overigens 15 ml.

Dit (parfum flesje hierboven) was gewoon een monstertje die ik erbij kreeg. Deze heet "Innocent" en is van Thierry Mugler. Zoals je kunt zien aan de verpakking is dit een eau de parfum en bevat dit flesje 1,2 ml =P.

Innocent wordt verder beschreven als :
een karakter boordevol Oosterse noten. Het delicate elixir van verboden vruchten combineert verleidelijke onschuld met een verboden verlangen. Een subtiele, sensuele geur die nauwelijks te weerstaan is.

En als laatste laat ik de producten zien, die ik al jaren gebruik ^^! Namelijk een dagcrème van Lancôme Paris - Hydra Zen Neurocalm (50 ml) en de mascara van Lancôme Paris : Noir Hypnotic (nummer 01, mascara volume, 6.5 ml). De mascara kost trouwens 23. 50 (euro).

Over de dagcrème kan ik zeggen dat deze heerlijk ruikt. Verder behoort deze Hydra Zen Neurocalm bij de huidverzorgingslijn van Lancôme en is speciaal ontwikkeld voor de huid die door stress niet in een optimale conditie is. Dus als je bijvoorbeeld veel strest dan kan dat invloed hebben op je huid. Deze Hydra Zen Neurocalm zorgt er dus voor dat je huid een betere optimale conditie krijgt. Of het echt tegen de stressvolle huid help kan ik niet zeggen, omdat ik zelf niet echt een stressvolle huid heb, maar het voelt wel heel prettig aan en ik zie geen problemen op mijn huid (op soms wat puistjes na dan, maar hé, I'm a teenager!). De prijs voor Hydra Zen Neurocalm is 56,01 (euro).

Natuurlijk zat er in het mascara doosje veel meer dan alleen de mascara ^^! Ik had hierbij ook het blauwe flesje weer. Dit keer van 30 ml. Dus in total bezit ik daarvan nu 45 ml ^^!

Maar het tube'tje boven de make-up remover is een crème'tje waarmee ik nog niet bekend ben. Het is ook een soort dagcrème. Deze crème is handig, omdat deze speciaal is gemaakt voor rondom je ogen, waar het gevoeliger is dan bij de rest van de huid. Deze crème heet : Génifque Yeux en bevat 5 ml. De verfrissende textuur helpt overigens fijne lijntjes en tekenen van vermoeidheid te verminderen. Dus ik ben benieuwd ^^!
Zo weer lekker veel informatie haha ^^! Ik ben er in ieder geval blij mee (zoals ik eigenlijk altijd wel ben bij Lancôme).

Vinden jullie Lancôme een prettig merk ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Oeh, doll eyes! Wat een leuke producten heb je gehad. :D Altijd leuk om dingen te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, komt er van de Doll Eyes ook nog een review :)?

    Ik heb je proberen te volgen via GFC, maar dat wou in geen mogelijkheid. Ik kreeg steeds hetzelfde bericht ervoor: Onze excuses...

    Uw verzoek kan niet worden verwerkt. Probeer het opnieuw of kom later weer terug.

    Later heb ik het ook geprobeerd maar helaas. Ik heb je hierna opgezocht op Bloglovin' en volg je daar! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg leuke aankopen! ik moet ook weer eens langs de douglas

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten