Model van "The Face" mishandelt zijn moeder!

John
Ik las net zo iets raars op Hyves! Het gaat over John (bekend als deelnemer van "The Face"). Hij schijnt gearresteerd te zijn wegens mishandeling van zijn eigen moeder!

Hyves :

"John, één van de mannelijke deelnemers aan het nieuwe modellenprogramma The Face is opgepakt door de politie nadat hij zijn eigen moeder mishandeld zou hebben. Nadat het 19-jarige model woest werd toen zijn computer vastliep, greep hij zijn moeder bij de keel en sloeg haar. Ook vernielde hij het huis, waarna hij door de politie werd afgevoerd. Inmiddels is het lichtgeraakte model weer op vrije voeten. De makers van het programma hebben laten weten: “Wij schrikken. Het programma is al opgenomen en wij distantiëren ons hiervan.”

Dit is echter niet de eerste keer dat het programma in een negatief daglicht staat. Tijdens de opnames stapten buurtbewoners al naar de rechter omdat de modellen te luidruchtig zouden zijn geweest."

Ik vind het vreemd om dit te lezen en had dit juist niet verwacht! Ik kan mij ook niet voorstellen dat je, je eigen moeder mishandeld vanwege een computer die vastloopt o.O!

Wat vind jij hiervan ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. ik hoorde gister ook al zoiets, echt erg dat hij zoiets heeft gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik las het ook, net zo dom.
    Ik vond hem al zo'n rare vent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag het gisteren op RTL Boulevard ofzo. :') Waarom kijk ik dat? Dunno? Soms maar eventjes. Vandaag weer, damn, what is wrong with mah. xD Maar hij gaf een interview daarover, echt eh weird. Maar ik vind hem een echt model, gewoon qua gezicht etc. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet niet of ik het moet geloven. Want ze moeten natuurlijk altijd weer iets te zeuren hebben over een programma. Zelf ben ik niet zo heel dol van dit programma, maar het concept van jongens en meiden daarin tegen vind ik dan wel weer leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja wat moet ik hiervan denken? Ergens zal er wel een ken van waarheid in zitten toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat maakt het uit eigenlijk als hij maar mooie foto's etc. heeft. t s een model geen reality star !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. DIT MEEN JE NIET. Wat een rare gozer!!!!!
    Die is echt niet goed snik joh. Je zou maar zo een zoon hebben die zo agressief is, getverderrie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts