Kunst van 3.500 smartphones!

Wat jij met je smartphone doet is niks vergeleken bij wat deze mensen hebben gedaan! En was jij al blij met één smartphone ? Check deze pegasus die gemaakt is van 3.500 smartphones. Dat zijn er (neem ik aan) ietsjes meer dan jij thuis hebt =P! Ik zag dit coole kunstwerk op Tumblr. en wilde dit natuurlijk weer eens delen ^^!

Hier is een close-up :
Huawei Unveils Epic Pegasus Sculpture Made From 3,500 Smartphones.

Wat mijn zusje als eerst hierbij dacht trouwens : "Hoe bedoel je geld teveel xD!"

Hoe vind jij dit ^^??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wow! Dat is idd een heel erg gaaf kunstwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt vet! Hoe komen ze daar in godsnaam allemaal aan?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje.. En dan te bedenken dat er mensen in arme landen niet eens een mobiel hebben.. Best wel erg ;-$ Maar wel creatief bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, wat gaaf zeg! Wauw, dat beeld ook. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gaaf idee! Maar mijn smartphone zou er nooit gebruikt voor mogen worden, alleen oude :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, haha, daar moet ik eens heen! :p (Dan kan ik stiekem een gsm er afhalen! :D)
    x Lana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankje voor je lieve comment <3.
    Hahaha omygosh! dat zijn wel heeeeeeeeeeel veel smartphones :P! Maar wel echt heel cool!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Grappig! Ziet er leuk uit :D:D
    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw! wat gaaf gedaan,
    wel zonde van al die smartphones haha
    x♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hahahaha super gaaf ♥♥♥
    Ik steel er stiekem eentje hoor (:


    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts