The Face, aflevering 5!

Oh yeah, vandaag nog even tussen het leren door The Face gekeken =P. Ik wil het toch altijd nog even volgen. Vandaag zijn Dennis en Janine ontslagen uit The Face. Wat ik zelf wel jammer vond. Dennis was altijd wel grappig om op televisie te zien en Janine is vaak zo'n vrolijk meisje, waardoor je zelf ook vrolijker wordt =P. Maar bij Dennis had ik sowieso al verwacht dat hij eruit zou gaan in plaats van John. John had al veel meer opdrachten gewonnen en presteerde beter dan Dennis in het modellenprogramma.

Vandaag hadden trouwens Simon en Sharona de beste foto ^^! En dat terwijl Simon bij die fotoshoot nog uit zijn broek (bij zijn kruis) was gescheurd en het moest proberen te verbergen voor de camera xD!

De vrouwelijke modellen moesten vandaag (deels) naakt poseren op een paard. Ugghhh dat zou echt niks voor mij zijn. Ik ben ontzettend bang voor paarden, daarbij zou ik niet graag naakt worden gefotografeerd =P.

Ook waren er weer opdrachten gewonnen. Dit keer hadden Stefan en John gewonnen en Rabia en Chelsey. Stefan en John deden uiteindelijk een fotoshoot, waarbij Stefan als winnaar kwam en bij de catwalkshow had Rabia de meeste indruk gemaakt.

Hoe dan ook, hier zijn nog de foto's van de fotoshoot met het paard :
Rabia en Stefan.
Janine en Dennis.
John en Anne.
Chelsey en Pluk.

Nu ga ik weer verder lernen aan mijn Deutsch =P! Hoe vonden jullie deze aflevering ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Juch, naakt op het paard, ergens vind ik dat een beetje raar. :') Wel mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. shit ik ben vergeten te kijken! wat erg dat dennis en janine eruit zijn, ik vond ze ook beide leuk. dennis was echt hilarisch!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha die shoot was wel grappig op dat paard, maar dat naakte alleen niet. Ik vond het wel zielig voor Sharona dat ze er achteraf spijt van had. Ik vond haar eerst nogal stom, maar nu vind ik haar wel leuker worden. En ik was ermee eens dat Janine en Dennis eruit moesten. Oké het was ook wel weer jammer van Dennis want ik heb heel vaak hard om hem moeten lachen HAHAHAH. (':

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoooo jammer dat Dennis en Janine er uit moesten, ik vond hun beide echt het grappigst gewoon! Oke Pluk is ook wel grappig, maar Dennis en Janine waren echt het leukst hihi.
    En naakt poseren....op een paard.... vond ik maar raar :)
    Liefs,
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's! Ik kijk het nooit echt haha :)
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor de mooie schoolfoto's. "gaaf" gedaan :)
    For more information kindly visit:- Schoolfotograaf

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten