The Face, aflevering 4!

Foto's
Yeah, natuurlijk heb ik weer eens The Face gekeken ^^! En weer een spannende aflevering =]! Dit keer zijn Timothy en Cinzia uit The Face ontslagen en hadden John en Janine de beste foto bij de fotoshoot Twizy.

Ook hadden Sharona en Chelsey het goed gedaan bij een casting van Addy van den Krommenacker! En alle jongens hadden een casting bij Steven van Vliet. Daarbij mocht Steven eigenlijk maar 4 modellen kiezen. Uiteindelijk besloot Steven om gewoon alle 6 de mannelijke modellen te kiezen =P. 

Verder kwamen er in deze aflevering nieuwe huisregels binnen (vanwege geluidsoverlast), waar Janine duidelijk niet blij mee was en zoals ik al eerder schreef, kregen alle modellen een fotoshoot (Twizy). Het zag er echt heel gaaf uit met het decor! Ook bij deze fotoshoot moesten de modellen samenwerken in groepjes van twee en dit zijn de resultaten : 
Foto's
Sharona en Dennis.
Foto's
Anne en Pluk (dit vond ik trouwens een hele mooie foto =P)!
Foto's
Cinzia en Simon. Het was bij Cinzia wel een beetje zielig, want deze fotoshoot ging niet zo prettig voor haar. Uiteindelijk moest zij uitleggen wat er mis was en nu kon dus zowat heel Nederland meeluisteren naar het verhaal van Cinzia die een SOA heeft. Dus dat was niet haar beste dag lijkt mij. Aan de andere kant, ze had wel beter moeten opletten natuurlijk.
Foto's
Rabia en Stefan.
Foto's
Chelsey en Timothy.

Het enige wat ik niet begreep was de ruzie van Cinzia en Sharona. Want het kwam in de reclame even langs, maar voor de rest was het niet meer terug te zien in de aflevering. Heel vreemd, maar hoe vonden jullie de aflevering vandaag ?? Vonden jullie het terecht dat Cinzia en Timothy The Face moesten verlaten of hadden jullie daarover een andere mening ??

xx Katy ^^!

Reacties

  1. Wauw, wat een gave shoot zeg! Oh, walgelijk dat iedereen dan je verhaal krijgt te horen.. sad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow dat SOA verhaal was wel wreed dat het zo op tv kwam en dan gaat ze die zelfde aflevering nog eruit ook!
    Ik snapte die ruzie met haar en sharona ook niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha ik moest zo lachen over die SOA, je bent ook echt achterlijk als je het 'onder 4 ogen' gaat vertellen terwijl de camera op je gericht staat :P.
    Ik vond wel dat Timothy en Cinzia moesten vertrekken eigenlijk.
    Liefs,
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond het echt weer cooool (:
    Al die foto's zijn gaaf. Wel terechte winnaars.
    Ik ben er mee eens van Cinzia, maar Simon had eruit gemoeten in plaats van Thimoty (vind ik). xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten