The Face, aflevering 3!

Foto's
Alweer aflevering drie! Dit keer was de beste foto volgens de jury die van Sharona en Timothy. Na deze aflevering zijn helaas Saskia en Justin bij The Face ontslagen en zijn er nu nog maar 12 modellen over!

In deze aflevering kwamen er weer nieuwe opdrachten binnen. De meiden kregen een catwalk opdracht, waarbij de twee best presterende modellen in de show van Marloes Blaas mochten lopen. Chelsey en Janine kwamen daaruit als de winnaressen van deze opdracht. Daarbij mocht Chelsey zelfs de show openen van Marloes =]. Dat is natuurlijk wel een eer om te mogen doen! Deze show werd overigens gelopen in de Amsterdam Fashion Week.

Hier zijn nog wat foto's van de show zelf ^^ :
nsmbl
De opdracht van de mannen was wel heel apart, want ze kregen een casting bij Olcay Gulsens (zij is tegelijkertijd jurylid in The Face)! Daaruit werden John en Simon gekozen om bij de show te figureren. John en Simon dachten eerst dat ze over de catwalk zouden lopen, maar in plaats van dat stonden ze er gewoon bij. Maar ik heb wel wat foto's van de show zelf :
Toevallig waren Tamara Slijkhuis en Elise Winklaar (bekend van Holland's Next Top Model 2012) ook aanwezig bij de show =]!
Maar nu naar een van de laatste onderdelen van deze post. De fotoshoots! De foto helemaal bovenaan werd door de jury gekozen als beste foto en hieronder zijn alle andere foto's te vinden :
Foto's
Janine en Simon.
Foto's
Saskia en Pluk.
Foto's
Dennis en Rabia.
Foto's
John en Cinzia.
Foto's
Chelsey en Stefan.
Foto's
Anne en Justin.

Ik hoop dat jullie het weer een leuke post vonden en ik ben benieuwd naar jullie mening over deze aflevering, dus leef je uit haha =P!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wauw, de laatste foto's zijn heel gaaf! Je kan zien wie het wel en niet kan, of nouja, waar "chemie" is. Fijn zo een update steeds. ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond de aflevering van gisteren echt leuk en echt niet verwacht dat Justin de deur uit moest whhahah!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh, ik vind The Face echt zo leuk! Ik vond Justin trouwens wel heel goed! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke post! Ik vind the face echt een leuk programma
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze keer vond ik John echt megairritant, hoe hij over zijn haar deed, buhhh. En ik dacht al zijn dat nou Tamara en Elise? Jaaa dus (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie foto's! zelf kijk ik het niet. x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een van de mensen daar in, ik weet niet wie maar ze is italiaans woont tegenover mij hahaha (:
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die John ofzo moest er uit! Wat een arrogant mannetje is dat zeg, brr :p
    Liefs, Mia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten