The Face, aflevering 2!


Neeehhheee was Jordy (uit het team van Philips) net zo leuk om naar te kijken, wordt hij eruit gehaald =O! Zo zonde, want geef toe, hij is leuk om naar te kijken. Haha ik weet dat het zo is, want toen ik naar mijn statistieken en verkeersbronnen keek, waren die gestegen en was er heel veel gezocht op Jordy =P! Maar nou is hij weg =[! En ook is Tessa (team van Olcay) weg! Dit was bij The Face de eerste officiële eliminatie. Eén jongen en één meisje werden hierbij dus ontslagen door modellenbureau The Face.

In deze aflevering werdt er natuurlijk weer een opdracht (catwalkopdracht) gedaan. Dit keer kwamen de meiden bij een casting van Bas Kosters. Bij deze casting zijn Tessa, Anne en Rabia als winnaressen gekozen om mee te lopen in de Amsterdam Fashionweek.


De show van Bas Kosters ziet er overigens leuk uit als een fashion show ^^! En ik vond Anne's haar echt prachtig <3! Ook vind ik haar echt een mooi gezicht hebben =].

Ook deden de jongens een casting. Hun casting werd gedaan bij Sjaak Hullekes. Hierbij werden John en Justin gekozen als winnaars om in de show te lopen. En ook hier onder zijn nog wat foto's daarvan :
Voor de rest liepen de emoties natuurlijk hoog op in het huis. Er waren (zoals in elk modellen programma) discussies aan de gang. Tja, de een vind het leuk om daar naar te kijken en de ander niet. Ik zelf snapte uiteindelijk helemaal niet meer wie nou tegen wie was xD!

Ook is er een duoshoot geweest. Daarbij werden de meiden en de jongens door elkaar in tweetallen verdeeld. Hieronder zijn die resultaten te bewonderen, maar de bovenste foto is van Chelsey en Pluk. Deze foto kwam als beste foto uit de bus bij het programma. Vandaar dat ik die foto als eerste heb gebruikt ^^!
Dennis en Saksia.
Janine en Stefan.
Sharona en John.
Cinzia en Jordy.
Tessa en Justin.
Rabia en Timothy.
Simon en Anne.

Dus, hoe vonden jullie de tweede aflevering ?? Waren jullie het eens met de uitslag dat Tessa en Jordy weg moesten of hadden jullie iemand anders in gedachte ??
JodryTessa
 xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ah, jammer dat Jordy eruit is! Noesh, ik kijk het niet, volg het via jouw blog. ;') Too bad dat hij eruit is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt leuk dat je al die foto's laat zien en het zo leuk verteld (: Ik vond het heel jammer dat Jordy eruit was, ik vond hem echt de leukste van allemaal. Nu ben ik maar voor Justin en Anne. Maar ook een beetje voor Chelsey dat vind ik een hele mooie meid en die foto samen met Pluk was erg goed!

      Verwijderen
  2. Leuke blog heb je dame! Ik ga je volgen. http://watzedraagt.blogspot.com/ X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kon het programma wel, maar ik had het eigenlijk nog niet bekeken, maar het lijkt me nu best een leuk programma =D.
    Maar ik kan dus niet me mening geven of die jordy er wel of niet uit moest :P.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het lijkt me een leuk programma! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik keek het gisteren voor het eerst, en ik vond het echt niet leuk :')
    Zelfs een beetje vervelend xD
    Maarjaaa
    Liefs,
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja beetje jammer dat Jordy eruit is, vond het een knappe jongen haha! Verder vind ik de meeste mannen heeeeeul apart en niet aantrekkelijk!

    Leuke aflevering!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts