Dutch Vogue!

Laatst was ik naar de Bijenkorf gegaan met één doel! De allereerste Nederlandse Vogue scoren! Ik wilde dit al heel lang, omdat de Vogue een soort Fashion Item is dat bekend staat als een heel goed tijdschrift. En dit is de allereerste Nederlandse Vogue. Dus dat heeft toch wel wat speciaals ^^!

Voorheen had ik de Franse Vogue. Toevallig lag er één bij de tandarts en mocht ik die hebben =D! Dus toen had ik voor het eerst een Vogue ^^!

Super leuk, want je kan er best veel inspiratie uithalen vind ik ^^!

Bij de Nederlandse Vogue heb ik al een paar leuke gezien (New Look In Amsterdam, fifties & early sixties):
Pasteltintjes en dat Hollandse sfeertje zoals haring happen =P!
Deze vond ik persoonlijk gewoon cool en mooi om te zien ^^!
Haha bij deze had ik gelijk zin om zo'n foto na te doen! De fotografie is gedaan door Marc de Groot en de styling door : Marije Goekoop.  Je kan in de foto's veel bekende kledingmerken zien zoals Miu Miu, Jimmy Choo en Prada.

Alleen twijfel ik soms wel bij de tekst : "Before it's fashion it's in Vogue". Ik heb hier mijn twijfels over, want bijvoorbeeld pastel kleuren waren toch al in?? Dus eigenlijk waren de pastelkleuren al fashion voordat ze in de Vogue stonden in plaats van dat hun de fashion maken =P. Daarom vind ik dat de tekst niet helemaal klopt. Maar ja, het klinkt natuurlijk wel leuk in de oren.

Hoe dan ook, ik vind de foto's wel cool! Daarbij is mode bij fotografie het moeilijkste thema. Want mode veranderd met de dag! Dus ik ben zeker wel onder de indruk van de foto's

Wat je verder in de Vogue kan vinden zijn onder andere foto's van Patricia van der Vliet (bekend van Holland's Next Top Model). Ook zie je een Vogue archief waarin je 14 Nederlandse topmodellen uit Holland ziet die het ver schopte. Zij kwamen dan in de Amerikaanse Vogue.

Mocht je de Vogue ook willen, dan moet je naar de Bijenkorf (de Vogue kost 5,95 (euro)) en heeft 300 pagina's).

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik vind 'm best leuk! Heb er ook al wat ingebladerd..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, 300 pagina's? Damn, a lot! Ik wil hem ook wel lezen, nu ik zo enkele shots zie, true, inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die foto's zijn echt mooi! Wil heb nog echt graag kopen. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de mooie schoolfoto's. "gaaf" gedaan :)
    For more information kindly visit:- Schoolfotograaf

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten