Dode inktvis "tot leven wekken"!

Ik zag laatst zoiets freaky, dat ik dit gewoon moest delen met jullie. Het gaat over een dode inktvis, die met behulp van soja saus begint te "dansen". Je denkt nu vast : "Katy heb je teveel gesnoven ofzo o.O", maar nee zoiets doe ik niet xD! En dit is echt waar!

Ik laat het eerst zien via plaatjes :




Odori-don is a sushi dish with a dead squid that dances when soy sauce is poured on it. 

Sowieso vind ik het al vreemd om te zien maar op filmpjes op Youtube staat het ook, dus ik neem aan dat dit geen grap is.

Dus geloof je mij nog steeds niet ?? Hier is een filmpje van een man die eerst de inktvis vangt en klaarmaakt om gegeten te worden. Uiteindelijk blijven alleen de tentakels over en een van de tentakels duwt de man in de soja saus en dan zie je de tentakels nog bewegen! Ongelooflijk apart, maar toch gebeurd het echt!
De man was duidelijk net zo verbaast als toen ik het zag xD!

Hoe vinden jullie het inktvis verhaal ??

xx Katy ^^!

Reacties

  1. omg ik was het sowieso niet van plan om te eten maar nu, haha geweldig die vent wilt eten zie je dat ding nog bewegen hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ah! ik zou het dan echt niet durven te eten! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh mijn god, dat arme beestje word gewoon levend geslacht?! Oh nee gatverdamme, ik moet er niet aan denken, vind dit een beetje dierenmishandeling, maar kan aan mij liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het beest is al dood maar ik blijf dit zielig vinden!!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja idd ik ben het ook met jullie eens, dat het zielig is een vooral het slacht gedeelte is niet zo prettig om naar te kijken =O! En ik snap best dat je het een beetje dierenmishandeling vind Kaylani =O!

    Dus voor de mensen die nu pas gaan kijken en er niet tegenkunnen, kan je beter naar 2:03 skippen, dat is misschien prettiger voor sommige. Sorry dat ik dat niet mijn post schreef =O!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat wil ik liever niet voorgeschoteld krijgen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh my god, hoe zielig. Ik snap echt niet dat ze dat door hun keel krijgen, te ranzig voor worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ieeh my god zielig!! vies ook!! haha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ieeell, wat een eng beestje, ahah!
    Maar wat zielig ziet dat eruit! :O
    Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke header heb je:) ik ga het filmje niet kijke:P straks ga ik nog over me nek haha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ieh dat ziet er eng uit, hihi. Ik zou ook zo verbaasd kijken! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind inktvisringetjes best lekker maar dit is toch bestwel heel erg bizar.. whahahha

    xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. IEEL. dat is echt heeel vies. ahaha, dat hij dat nog eet 0.0

    BeantwoordenVerwijderen
  14. omg ik vindt het echt creepy en wel erg :s

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ieuwlll! lololololololol LMFAO. Die octo is echt grappig, kijk hem dansen dan ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ieuwl, ik moest echt bijna overgeven toen ik het filmpje zag. En ik vond het ook super erg toen de vrouw de inktvis gewoon in twee sneed toen die nog leefde :s

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. OHMYGOD ! Ik kan nu echt niet meer slapen !!
    Dat stuk dat iemand die inktvis levend open snijd, echt zoooo goor...
    Maar... Je hebt een super leuke header 'xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. dit vind ik echt zielig!! wat erg!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten