Body Language.

Haii ^^! Een tijdje terug (augustus 2011) had ik een post gedaan over de film Body Language. Deze film wilde ik heel graag zien, maar door allemaal gedoe kon ik de film nog niet zien. Maar eindelijk heb ik de film dan nu allang gezien ^^!
Het verhaal :
Net als de vijf beste Nederlandse danscrews naar een wedstrijd in New York vertrekken, wordt hun subsidie ingetrokken. De reis lijkt definitief niet door te gaan. Vijf diehards, allen uit totaal verschillende danscrews, besluiten als enige toch te gaan. Pas in New York beseffen ze wat ze hebben gedaan. Ze zitten zonder geld, zonder plan en zonder eigen crew. Ze zijn natuurlijk gekomen om te dansen, dus er zit maar een ding op...
De film zelf vond ik wel leuk, maar om eerlijk te zijn had ik er meer van verwacht. Soms leek het gewoon net alsof ze stukjes van de Step Up movie aan elkaar hadden geplakt. Ook waren er soms dansstukjes zo erg waren bewerkt in de film, dat ik begon te denken : "Zijn de dansers niet goed genoeg, dat ze het met bewerkingen maar proberen goed te maken ??" Want sommige dingen waren zo erg bewerkt! Ik kijk het natuurlijk omdat het een dansfilm is, niet omdat ik graag naar bewerkingen kijk. Nou moet ik wel zeggen dat deze mensen in het echt wel kunnen dansen, alleen de bewerkingen hebben hun talent er minder goed uit laten zien. Gelukkig zitten er ook wel goede dansstukjes in =]! Maar soms was het gewoon minder dan ik had verwacht.

Verder zaten er een paar stereotypes bij. Dus van die types die echt te erg gemaakt zijn naar het beeld van wat de meeste mensen denken bij een dansgroep en sommige dingen zijn weleens een beetje voorspelbaar. Voor de rest vond ik de straattaal erin soms wat vreemd. Ik vond het niet echt bij de acteurs en actrices passen.
Wel vond ik de verhalen van personages goed. Want naast het dansen, waren er natuurlijk ook verhalen achter de personages. Die vond ik wel goed gedaan. Dus dat was dan weer een pluspunt =]!
Mijn conclusie is hierbij eigenlijk dat als je de film wilt kijken, je dat zeker moet doen, want het is opzich geen hele slechte film. Maar verwacht er ook weer niet teveel van. Het is in vergelijking met de Step Up films niet zo'n goede film. Ik denk dat ik deze film gewoon als redelijk goed beoordeel.

Voor de trailer klik hier!

En de soundtracks :

The Partysquad ft. Rochelle & Jayh - Body Language
2. Usher ft. Pitbull- DJ got us fallin’ in love
3. I/Fan- Shine out all the stars
4. Alexandra Stan- Mr. Saxobeat
5. Brainpower- Light it Up
6. Chris Brown- Yeah 3x
7. Howard B & MB- I can make you dance
8. Jennifer Lopez- On the Floor
9. Diggy Dex ft. Wudstik, Big2 & Skiggy Rapz- Links Rechts
10. Alexis Jordan- Happiness
11. Rihanna- Only Girl (in the world)
12. Delivio Reavon & Aaron Gill ft. Phatt- Dancing
13. Shakira ft. Pitbull- Rabiosa
14. Chris Brown ft. Benny Benassi- Beautiful People
15. Brainpower- Sometimes
16. Billy the Klit ft. Minni- Don’t be Shy
17. The Partysquad & When Harry met Sally ft. Caprice- For your Love (hitmeister D Remix)
18. Calvin Harris ft. Kelis- Bounce
19. Rochelle- No Air
20. R. Kelly- Bump n’ Grind
21. Dewi- D.O.A.

Hebben jullie deze film weleens gezien ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Deze film wil ik echt super graag zien! Het lijkt me echt een super goed film. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem nog nooit gezien, maar het lijkt me wel leuk om hem nog een keer te kijken! Ik heb wel kleine stukjes gezien, maar ik vond het acteren erg slecht..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeej, de soundtracks weer! Jammer dat hij wat tegenviel, ik moet eerlijk zijn dat het mij geen leuke film lijkt, maar aan de andere kant wil ik hem ook weer zien. xD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb 'm nog niet gezien maar hij lijkt me leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten