Ananda heeft de rechtzaak gewonnen!

Ananda Marchildon (winnares Holland's Next Top Model) heeft de rechtszaak gewonnen! De rechtszaak had ermee te maken, dat Ananda was ontslagen vanwege haar "te dikke" kont. Daardoor heeft ze nooit het volledige bedrag (dat haar beloofd was toen ze Holland's Next Top Model werd) gekregen. Ook heeft Ananda bekend gemaakt te gaan stoppen met het modellenwerk.

Toch is het vandaag een goede dag voor Ananda geweest! Ze heeft namelijk de rechtszaak gewonnen! De rechter bepaalde dat de modellenbureaus ‘toerekenbaar tekortgekomen zijn’. En dat betekent dus dat Ananda het volledige bedrag van 75.000 euro aan prijzengeld alsnog zal ontvangen!
Zijn jullie het ook eens met de uitspraak van de rechter ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. is toch raar dat ze haar kont te dik noemen?
    ik kan dat nog steeds niet begrijpen
    een te dikke kont ziet er echt heeeeeeeel anders uit volgens mij! whahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey katy!
    ik heb een naveltruitje een keer gekocht bij de h&m!!
    misschien dat je er zelf 1 kan maken door een shirtje te knippen misschien staat het wel heel sexy met dat knip effect :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en terecht! het slaat ook echt nergens op, ze is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wist er helemaal niets van af! Maar als ze dat beloofd hadden dan hoort ze het wel te krijgen vind ik. En ze heeft helemaal geen dikke kont;o Ze is prachtig! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal terecht. Ik ben er dan ook tegen dat je vaak alleen maar `dunne` mensen ziet als model. Ik zou het liefst willen dat bijvoorbeeld in modeshows kleding werd geshowd door allemaal verschillende vrouwen. Net zoals in het echte leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Terecht!

    Ik vind dat zo leuk van jouw blog dat je allemaal van die dingen op je blog zet die nu gebeuren enzo, ook bijvoorbeeld over The Face enzo (; als je snapt wat ik bedoel! ik vind je blog heel erg leuk! -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  7. terecht! als je wint vind ik ook dat je de prijs hoort te krijgen wat ze je bloven en niet oppeens terug trekken omdat ze een 'dikke kont' heeft volgens die mensen. hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten