Winter is..

Al zin in de sneeuw ?? Of is er misschien allang sneeuw bij jullie =P?? Bij mij ligt er nog niks xD!

Ik wilde in  ieder geval iedereen alvast een heerlijk weekend wensen en succes met het fietsen/wandelen door de kou als je naar je school of werk moet <3!

Vandaag in ieder geval een kleine post. Zoals je ziet heb ik een stoplicht foto in mijn post gezet, maar dan een stoplicht met smileys! Deze bestaat ook echt! Dit stoplicht staat in ieder geval ergens in Zwitserland. Hmm misschien moet Nederland er ook maar een paar neerzetten =P. Ik vind het er persoonlijk vrolijker uitzien <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Hier ligt ook nog niets :)
    WAUW die stoplicht whahahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier in Almere is het vol van de sneeuw! geweldig dit, maakt me helemaal happy =) Jij ook fijn weekend

    vriendelijke groetjes,
    Zeynep
    zeynnepp.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier in Groningen ligt ook al een laag sneeuw, en heeft het zowat de hele ochtend gesneeuwd! Wel een beetje laat, had het liever met kerst gehad!

    Liefs Manon
    believe-in-your-own-dreams.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ligt wel aardig wat sneeuw hier! Haha. En ik vind het NIET leuk (a)

    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sneeeuw, vandaag sneeuwde hier de hele dag. Echt heerlijk. Wat heb ik het gemist.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je leuke reacties!
    Die bomen staan in zuid holland;)
    Ik hou van sneeuw.

    xx
    Colourful-Frutsel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel voor je reactie! Is zeker een leuke winkel! Haha (:

    Ik vind het wel mooi! Maar om er zelf in te lopen.. liever niet! En dan moet ik morgen ook nog naar mn werk fietsen (15/20 min zonder sneeuw) :'( Haha!

    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk die sneeuw hier.
    Ik heb net een nieuwe blog en ik zou het super vinden als je mij zou volgen.
    Ik volg je blog al via gfc & bloglovin.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha wat een leuk plaatje van dat stoplicht!

    Hier ligt genoeg sneeuw. Gister kregen we in de middag zelfs sneeuwvrij van school hihi. Dus dat was wel leuk.

    Liefs Fien
    thebrowncurly.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten