Valentine's day review!

Haii <3,

Ik heb laatst nog de film Valentine's day gezien =P. Natuurlijk past deze film goed in deze tijd van het jaar. Ik had deze film nog niet gezien en ik was wel benieuwd ^^!

De film heeft veel acteurs en actrices (soms verwarrend). Het rare was dat de film in het begin heel onduidelijk was en aan het einde zo duidelijk dat ik het einde wel kon raden. Natuurlijk is er voor de goede mensen een happy end en voor de slechte een minder leuk eind =P. De film was wel leuk, maar niet voor herhaling vatbaar. Het is niet echt een film, die mij aantrekt. En soms moeten dingen grappig zijn, maar vond ik het niet grappig xD. Ik kan best wel om dingen lachen hoor, maar deze film had dat niet zo heel veel. Maar ja, film kijken is natuurlijk altijd lekker ontspannend <3!

Trailer Valentine's Day :
De soundtracks waren o.a. door Taylor Swift gedaan. Haar liedjes vind ik best wel leuk <3! Dus toch weer een plus punt aan de film =P!

Hier zijn alle soundtracks ^^ :

1. Today Was A Fairytale - Taylor Swift.
2. Say Hey (I Love You) -Spearhead.
3. I'm In The Mood For Love - Jamiroquai.
4. On The Street Where You Live - Willie Nelson.
5. Everyday - Sausalito Foxtrot.
6. Stay Here Forever - Jewel.
7. Amor - Ben E. King.
8. Cupid - Amy Winehouse
9. The Way You Look Tonight - Maroon 5.
10. 4 and 20 - Joss Stone.
11. Valentino - Diane Birch
12. Te Quiero Dijiste - Nat King Cole
13. Jump Then Fall - Taylor Swift.
14. Shine - Black Gold.
15. Keep On Lovin' You - Steel Magnolia.
16. Somebody To Love - Leighton Meester.
17. I'm Into Something Good - The Bird And The Bee.
18. Sighned Sealed Delivered I'm Yours - Anju Ramapriyam.

Wat is jouw favoriete Valentijnsdag film ?? Ik heb er zelf nog geen, dus is er en film die aan te raden is <3??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. hij lijkt mij toch wel erg romantisch!
    en met taylor lautner mmh nooit verkeerd toch ^^ ?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. taylor lautner speelt erin, ik vind de film nu al leuk!
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, inderdaad, a lot of bekenden! ;D Net zoals New Years Eve.. iets. Beide lijken ze mij leuk. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is echt een heerlijke film! Letters of Juliet is ook een leuke film, niet echt valentijnsachtig, maar wel héél romantisch!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten