Streetdance 2!

Als Step Up een deel 4 maakt, dan kan de film StreetDance niet achterblijven. Er komt daarom dan ook nog een StreetDance 2! Dus we krijgen lekker veel dansfilms terug <3!

Ik heb toch al wat informatie over de film kunnen vinden (wel in het Engels) :

After suffering humiliation by the crew Invincible, street dancer Ash (Hentschel) looks to gather the best dancers from around the world for a rematch.

Trailer : StreetDance 2.
Achtergrond muziek van de trailer : Bodyrox - Bow Wow Wow.

Hmm mijn lijstje voor must see films begint te groeien ^^! Hoe is het met jou film must see lijst =P??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Veeet! Ik houd echt van dance-films :)
    Ben erg benieuwd naar deze film!
    Liefs,
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh my god en wanneer komt deze in de biosssssss :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. omg i love this! wil ik zeker zien xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ken die film eigenlijk helemaal niet! Maar lijkt me wel leuk! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb heel mijn must-see lijstje al af, maar er zit nu weer een nieuwe bij! Ik ben echt helemaal dol op dansfilms!
    Hih, mijn duif is koel hea? ;d 'xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. raar, al zit ik al sinds mijn 3e op dansen, ik hou totáál niet van dansfilms, hahaha. en bedankt voor je complimentje! je blog is erg leuk,
    ik follow je! <3
    loves, saar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Damn, weer een dansfilm? A lot of dansfilms tegenwoordig. ;O Wel cool, ziet er leuk uit. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben heel benieuwd!! Al vind ik inderdaad ook dat er tegenwoordig wel heel veel dansfilms zijn, die altijd wel een beetje op elkaar lijken. ;) Maar dat blijft het nog wel leuk haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ziet er cool uit! haha nee ik woon in gelderland, dus dat is totaaaal niet in het noorden (':
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Danke voor je reactie!!
    Ik heb dat veertje eigenlijk niet echt met een hele grote reden gezet maar ik vind veertjes wel gewoon heel mooi. En veertje komen van vogels ( natuurlijk:P) en daarom staat het ook voor vrijheid want dat hebben vogels ook haha!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts