Step Up 4!


Ik geloofde het bijna zelf niet, maar twee dagen geleden is er een sneak peak van de film Step Up 4 op Youtube gezet =D! En ik moet deze dus echt zien! De reden waarom ik het eerst niet geloofde was, omdat ik dacht dat de Step Up films na de derde al gestopt zouden zijn. Maar nee, er komt er weer een! Dit keer speelt het verhaal zich in Miami af en gaat vooral over Emily en Sean. Hier is wat informatie over de film in het Engels :

Emily arrives in Miami with aspirations to become a professional dancer. She sparks with Sean, the leader of a dance crew whose neighborhood is threatened by Emily's father's development plans.

Hoe dan ook, ik hoop verrast te worden en op een film met goede dansers en leuke muziek ^^! De trailer ziet er in ieder geval veelbelovend uit =]!

Hier is de trailer :
Het enige nadeel soms aan step up films is dat je de story-line al vaak kan raden. Ik gok dat de film ongeveer zo gaat : Emily wordt verliefd op Sean en het dansen samen gaat eerst heel goed, dan komt er een dipje, die ze oplossen en daarna komt het grote probleem, die net op tijd wordt opgelost en dan is er weer een happy end . Het valt me de laatste tijd veel op dat films ongeveer zo'n story-line hebben haha! Als ik de film gezien heb, dan ga ik nog eens terug kijken op deze post om te zien of de film ongeveer zo gaat xD.

Maar het voordeel en ook de reden waarom ik naar de film wil gaan is meestal vanwege de goede dansers en de muziek waar ik helemaal weg van ben <3!

Heb jij ook al zo'n zin in Step Up 4??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ooh step up 3 was voor mij geweldig, benieuwd of het nog beter kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb eigenlijk Step Up 3 nog nooit gezien ? :$
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wannneer komt deze in de bios whaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh my, een deel 4? Damn, ik heb deel 1 nog nooit gezien, een shame on me. xD

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten