Snowy First Friday Of February!


Wieeehieee, eindelijk eens sneeuw dat goed zichtbaar is in Nederland! En oh wat is het koud, maar ik zal zeker niet klagen. Ik keek hier namelijk al zo lang naar uit! Vanuit school zag ik in de pauze al de eerste vlokken vallen en toen werd het even spannend of het wel zou blijven liggen. Maar kijk, heel mijn straat onder de sneeuw =D!




De foto's hierboven zijn in ieder geval allemaal bij mij thuis gemaakt ^^! Maar later ben ik ook nog naar plaatsen in mijn buurt geweest, dus hier nog meer foto's =] :



Wel jammer dat er niet zo'n strenge winter was als vorig jaar, want dan hadden we ongeveer wel een het klimaat van Zwitserland, Zweden of Noorwegen =P. Dus nog meer sneeuw haha! Koud is het toch al. Ik hoop dus op nog meer sneeuw, maar voor nu doe ik het even hiermee ^^!

Ook al aan het genieten van de sneeuw of zit jij veel liever binnen met een kopje warme thee ^^?!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. haha, sneeuw is ongeloofelijk leuk!
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hier nog een sneeuwliefhebber! leuke fotos hebbie gemaakt;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, prachtige foto's maak je toch! Zo helder, en dat contrast, amazing! Sneeuw blijft geweldig, helemaal als je sneeuwvrij krijgt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kunt wel prachtige foto's maken he? Maar als je op je fiets door de sneeuw/kou naar je werk moet is het minder :( Haha sorry! Ik hou echt niet zo heel veel van sneeuw! Vroeger wel xD

    xLiefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. echt leuke foto's, krijg het er bijna koud van :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super toffe outfit. En je staat heel erg goed met die rode lipstick. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts