Schaatsen in de vrieskou!

Picknick5_188156424_large
Omg, wat is het koud buiten! Ik had vandaag voor het eerst niet zo'n pret van de sneeuw. Mijn zus, zusje en ik gingen vandaag naar de schaatsbaan bij ons in de buurt. Hartstikke leuk idee natuurlijk om in de avond met de verlichting erbij te gaan schaatsen ^^!

Maar het was echt onwijs koud! Mijn vingers hebben er misschien wel een half uur over gedaan om weer gevoel te krijgen en warm te worden! Ik heb overigens niet mee geschaatst, want ik kan zelf niet schaatsen! Aan de ene kant heel jammer, maar aan de andere kant, ik heb het al zo vaak geprobeerd en het voelt helemaal niet erg om toe te kijken naar hoe andere vallen xD! Dan denk ik weer : "Ha ik zit heerlijk aan de kant". Alhoewel, wel in de vrieskou!

Gelukkig ben ik er vandaag achter gekomen waarom het al die tijd zo ijskoud in mijn kamer was... Het luik stond open xD. Ik ben ook echt zo blond om er na al die maanden nu achter te komen dat het luikje open staat. Maar beter laat dan nooit ^^!

Hoe zit het met jullie schaats talent ?? En (effe Dutch subject =P) zou die Elfstedentocht nog komen of niet ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Oh my god, dat is inderdaad een blonde actie! Herkenbaar kuch. :') Vervelend dat je het zo koud had! Haha, het beste vermaak is leedvermaak. :')

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo het was zeker koud buiten. Ik heb zelf geen eens schaatsen, maar in de uithof kan ik schaatsen huren en moet ik 3 paar dikke sokken aan (anders krijg ik enorme blaren), dan kan ik best wel goed schaatsen. Woow, Je hebt bijna 100 volgers!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga vanmiddag met mijn vriendje en beste vriendin schaatsen, ik vind het echt leuk om te schaatsen en zeker omdat het niet altijd kan dus nu moet je je kans gewoon pakken ook al is het zo koud, dan trek je maar dubbele kleren aan !
    hahah
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is zoooo lang geleden dat ik schaatsen aan heb gehad, volgens mij ga ik gelijk op me plaat

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die elfstedentocht gaat denk ik niet door haha.
    liefs~!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aah balen dat je niet kunt schaatsen/bang bent om te vallen! Eigenlijk moet je niet bang zijn! Dan val je juist!

    En de elfstedentocht komt denk niet.
    - ik speel vals, is nu op tv :$ -

    x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten