Review ; NewYorkColor nail polish, number 240, Midtown!


Weer eens een nagel review en dit keer eentje over NYC nagellak <3! Dit lakje heet Midtown en ik heb deze gekocht, omdat deze kleur mij deed denken aan een lakje van O.P.I. Maar aangezien ik altijd vergeet waar ik die O.P.I. lakjes kan kopen, heb ik dus maar een nagellak gekocht die er op leek =P!
 
Nagellak informatie : Het lakje bevat 9,7 ml. Prijs : 2,29 Euro.
Voor alle lakjes van NYC klik hier!
 
Eigenlijk kan ik wat berteft omschrijving van het lakje precies hetzelfde zeggen als ik al eerder over een NYC nagellak had gezegt, namelijk :
 
Toen ik de nagellak voor het eerst gebruikte merkte ik al gelijk hoe vloeibaar deze nagellak is! Echt onwijs handig en alles blijft niet zo aan de bovenkant van je kwastje plakken. Wel moet je het lakje vaak overlakken, want hij dekt niet goed. En dan kun je je afvragen of die 9,7 ml nog wel echt zoveel is.
 
Als je een laagje hebt, is het inderdaad in minder dan een minuut droog. Maar als je meerdere laagjes doet, dan duurt het wel wat langer dan die minuut die je beloofd wordt. Alsnog droogt deze redelijk snel. Voor de rest vind ik het een lekker fel kleurtje en is het uiterlijk van het flesje best wel mooi <3!

Mijn conclusie : Ik ben er weer blij mee <3!

Over het algemeen zijn Catrice en NYC merken, die ik zeker aanraad als het om goede nagellak gaat die niet al te duur zijn ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wauw, mooie lak! De kleur is echt fel en gorgeous. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat mooi gelakt meis!
    Leuke blog!
    Misschien vind je het leuk ook is bij mij te kijken? X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice color. NYC is one of my favorite cheap makeup brands. I also like that it's so available. Seattle Beauty and Fashion - Seattle Girlie Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OPI kan je vaak wel halen bij de sephora in de V&D

    xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleur! Heb de nagellakjes van NYC nog niet geprobeerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten