Open dag Hogeschool InHolland.

Gisterenavond ben ik vanwege mijn school, weer eens naar open dagen wezen kijken. Dit keer ging ik naar de hogeschool InHolland om daar wat opleidingen te bekijken voor later.

De eerste opleiding die ik koos was psychologie. Ik kon via een boekje bij ons op school namelijk 3 keuze's aanvinken en dit was een van mijn keuze's. De opleiding psychologie leek mij wel interessant, omdat ik altijd wel benieuwd ben in wat er in iemands hoofd omgaat en het lijkt mij wel leuk om mensen te helpen.

Gelukkig is er geen wiskunde eis ^^! Ook stond er (wat voor mij nieuw was) iets bij over tbs-klinieken. Sommigen vinden dit misschien eng, maar het lijkt mij wel gaaf om daar meer over te weten. Het is natuurlijk een totaal andere wereld dan de meeste mensen gewend zijn.

Toch vond ik de tweede keuze die ik had aangevinkt leuker, namelijk fotografie <3! Zoals jullie wel weten ben ik daar helemaal weg van ^^! Natuurlijk was de opleiding helemaal op de achtste etage en was de lift vol, dus hebben mijn zusje en ik heerlijk naar boven gelopen xD! Maar de informatie over de opleiding was heel leuk. Vooral ook omdat deze opleiding niet alleen over het fotograferen van mensen ging. Je kon ook landschappen doen, mode of iets anders wat je leuk lijkt. Deze opleiding was trouwens onderdeel van de Fotoacademie. Ook positief aan de opleiding vond ik, dat die school wilt dat je een eigen stijl ontwikkeld. Ik houd zelf namelijk niet van regels waar je aan vast zit. Als ik foto's maak, doe ik dat liever op de manier waarop ik denk dat dat wel leuk en mooi is =].

Hier zijn enkele voorbeelden van het examenwerk van leerlingen van de fotoacademie :
Gemaakt door : Michel Salters.
Gemaakt door : Marlon Mendonça Dias.
Gemaakt door : Caroline Bijl.
Gemaakt door : Josephine Gits.
Gemaakt door : Marc Plaisir.
Gemaakt door : Karolien Damstra.
Gemaakt door : Jacqueline Louter.
Gemaakt door : Frederique Starmans-Rossolin.
Gemaakt door : Jalisa van Veen.

Best wel cool hé ?? Je ziet dus toch al wat verschillende stijlen bij elke fotograaf en dit zijn slechts enkele beelden van wat er op die school gemaakt is =].

Voor meer foto's en informatie over de fotoacademie : Klik hier!

Mijn derde opleiding die ik koos was journalistiek, maar helaas kwam deze te vervallen! Dus dit waren de enige opleidingen die ik tot nu toe heb gezien. Hoe is het met je studiekeuze (of heb je die allang gemaakt) ?? Hebben jullie al enig idee of twijfel je nog =P??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Leuk :)!
    Ik doe nu de opleiding Doktersassistente en zit in mijn 2e jaar. Nog één jaartje en dan ben ik alweer klaar hihi. Ik vind het echt een geweldige opleiding. Gelukkig was het erg leuk!
    Liefs,
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een prachtige foto's zeg! Ik zit alweer in mijn laatste jaar van de bachelor Pedagogische Wetenschappen, vind het nog steeds een hele leuke en interessante opleiding en heb nu al zin in de master Orthopedagogiek volgend jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die foto's zijn allemaal erg mooi!
    Ik heb nog geen keuze hoeven te maken. :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik vind dat zelf ook stom als bloggers dat doen. Foto's van jezelf kun je altijd nog thuis maken, toch? Haha.

    Jammer dat journalistiek kwam te vervallen. Ik zit ook aan journalistiek te denken!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te zien, prachtige foto's! Een studiekeuze is ook echt heel moeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten