New In!

Poehhh, alweer een tijdje geleden dat ik gepost heb! Maar ik had niet echt tijd kunnen vrijmaken in verband met school!

Hoe dan ook, nu heb ik dat wel en kan ik eindelijk even mijn nieuwe parfum (IDOLE d'Armani) van Armani showen ^^! Natuurlijk ben ik er blij mee =]. Alleen ik kan hier moeilijk een review over geven, omdat iedereen natuurlijk een bepaalde voorkeur heeft voor een bepaalde geur.
Je hebt de parfum in flesjes van 30, 50 en 75 ml. Ik heb het flesje van 50 ml voor 69.95 (euro). Het flesje van 30 ml = 47.50 (euro) en die van 75 ml = 85 (euro) =]. Dus je moet maar eens kijken wat je wil ^^!

Heb jij ook weer eens nieuwe parfum(s) gekocht =]??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik wil dolgraag de nieuwe parfum van Carolina Herrera, maar die is ook zo duur..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd hoe die ruikt hehe, jammer genoeg is er nog niet zoiets uitgevonden :p.
    Ik houd ontzettend van nieuwe geuren kopen.
    Wish van Chopard, Gucci met Envy Me en Guess- Seductive zijn een paar van mijn favorieten..
    Liefs,
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die verpakking lijkt op die van calvin klein haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie parfum om te zien, god! Armani heeft vaak heerlijke geuren, die net jij lekker moet vinden. Ze hebben vaak van die speciale parfums, echt goddelijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten