My Valentine's Presents!

Beetje late post, maar ik wilde deze toch nog doen ^^! Mijn Valentijnsdag was namelijk heel leuk =]. Ik had misschien geen cadeau's van een jongen gehad, maar wel van mijn vriendinnen ^^! Ik had het juist totaal niet verwacht,dus dat was wel een leuke verrassing <3!
Van Lauren kreeg ik een kaart waarop stond, dat ik soms een beetje raar ben, maar dat ze toch van mij houd xD.
En van Cynthia kreeg ik dit leuke pakje, waarin koekjes zaten en een cakeje (die zij tot half een heeft lopen maken xD). Liefde gaat door de maag hé =P!
Ik heb in ieder geval een leuke Valentijnsdag gehad en ik ben benieuwd hoe die van jullie is verlopen ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wat leuk dat je dat kreeg van je vriendinnen. Schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg schattig :)
    Hopelijk was het cakeje en de koekjes lekker hihi
    Liefs,
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief! Hopelijk heeft het gesmaakt :)

    ekatya.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super lief, ik kreeg ook allemaal lieve dingen van vriendinnen
    en een dikke knuffel van de jongen die ik leuk vind dus dat maakte mijn dag wel compleet!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk!
    En dankje dat je me volgt, ik volg je terug!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, ik hoop ook eigenlijk stiekem wel dat het wat wordt tussen hem en mij!

    Liefs xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah, how cute! HAHA! Dat met die kaarten heb ik ook gedaan, oh my, zodra die terug worden gevonden, mag ik mij melden in het gekkenhuis. :') Ik maakte ze allemaal rijmend, and believe me, ik rijm ook echt op alles. Helaas heb ik geen rijmskills. xD Leuke cadeautjes heb je gehad! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah leuke cadeautjes, super lief van je vriendinnen!


    P.S. Er is een GIVEAWAY op The Fashion Estate:
    http://thefashionestate.blogspot.com/2012/01/giveaway-sunday.html

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lief van je vriendinnen! Leuk! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat lief zeg! En wauw wat heeft dat ene meisje een mooi handschrift!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heb je die hartjeskussen ook gehad? Die is zo sexyyyyyyyyyyy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super lief!! Mijn valentijnsdag was ook leuk! mijn vriend had een hele speurtocht uit gezet door het huis! Super leuk! XxX

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts