Monte Carlo!


Yeah eindelijk een film die ik heel goed en leuk vond om te zien ^^! En het gekke is, dat ik niet had verwacht dat ik Monte Carlo leuk zou vinden! Ik dacht dat de film zou tegenvallen, omdat het alweer heel erg lijkt op een van de films waarin Hilary Duff speelde.

Maar de film Monte Carlo was net zo leuk als The Lizzie Mcguire Movie ^^! Het verhaal begon in Texas, want daar wonen Grace (Selena Gomez), haar oudere stiefzus Meg (Leighton Meester en Emma ( Katie Cassidy). Grace was geslaagd voor haar examen en ging als cadeau naar Parijs. Dat was voor mij trouwens ook verrassend leuk om te zien.

 Ik dacht, dat Parijs meer een stad was zoals elke andere stad. Ik ben namelijk nooit in Parijs geweest, maar door deze film zou ik Parijs heel graag willen bezoeken! Alleen dan zonder hun reisorganisatie, want die was niet zo goed haha. In de film hadden Grace, Meg en Emma namelijk niet zo'n goede reisorganisatie.

Maar gelukkig werd Grace aangezien voor een beroemde Britse meid, die Cordelia Winthrop Scott heet en komt Grace uiteindelijk met Meg en Emma terecht in Monte Carlo. Ook een hele mooie plaats trouwens om naar toe te gaan haha ^^!

Maar natuurlijk zorgt het al gauw voor problemen (dat Grace de plaats vervangt van Cordelia). Zo wordt Grace onder andere verliefd op Theo Marchand. Maar Theo denkt natuurlijk dat hij nu op Cordelia valt, terwijl hij eigenlijk op Grace valt. Haha hoop dat het te volgen is =P!

Ook moet Grace er zo goed mogelijk voor zorgen, dat het niet opvalt, dat zij niet Cordelia is. En dat is vooral moeilijk geheim te houden voor haar tante!

Maar als je wilt weten hoe lang ze het volhouden, moet je de film zien ^^!

Trailer Monte Carlo :

Soundtracks :

Ps. er zit heel veel muziek in van Micheal Giacchino :
1. Graceful Exit.
2. What Mom Would Have Wanted.
3. Its Not Magic.
4. Feeling Eiffel.
5. Grace Under Pressure.
6. Mirror Coincidence.
7. The Seduction of Paris.
8. Along for the Ride.
9. Seizing the Moment.
10. The Full Monte Carlo.
11. One Suite Deal.
12. Junk in the Trunks.
13. Ball In.
14. Pairing Up.
15. A Little Horse (s'il vous) Play.
16. Of Another Color.
17. Dressing Up and Dressing Down.
18. Jazz Cafe.
19. Staying Classy.
20. Hotel Keys.
21. You're Goin' Places, Kid.
22. Chasing Emma.
23. Have a Nice Trip.
24. Megsmerized.
25. Cordelia Arrives.
26. Cordelia's Not So Suite.
27. Time to Go.
28. Missing Links.
29. Return Engagement.
30. Protection and (Room) Service.
31. Just Stay Here.
32. I Don't Want to Lose You.
33. It's Too Much.
34. Just a Regular Girl.
35. Almost Everyone is Happy.
36. Separate Ways.
37. Grace Be With You.
38. Of Another Color (Extended Version).
39. Making Light.
40. Grace's Theme.
41. Who Says - Selena Gomez.
42. Bright Lights Bigger City - Cee Lo Green.

En dat waren ze, voor zover ik ze kon vinden ^^!

Hele leuke film om te zien en ik denk, dat ik deze film nog wel vaker wil zien! Ook geeft de film een heerlijk vakantie sfeertje <3! Jammer alleen dat sommige dingen in de film, nooit in het echt kunnen gebeuren haha. Maar dromen is altijd leuk ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Het lijkt mij een leuke film, vooral om dat Leighton Meester erin speelt, Blair! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb die film ook gezien, in de bios! Hij is echt leuk! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah ik heb die film ook gezien. Echt een superleuke film!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten